сряда, 26 януари 2011 г.

Бисквитка май нига



Комшиите знаят как да къртят откъм брандинг. Супернегро е интересна концепция за захарен продукт, а вариантът с бял шоколад Black Man White напомня за един вече покоен поп-идол. Сега остава някой да ми обясни какви са супер силите на Black Man.

събота, 22 януари 2011 г.

ТЯ Е!!!



Да се смееш ли, да плачеш ли? Само забележете плакатите с продавачката, които седят на заден план. Нямам думи, освен "ТЯ Е". Тя е TOTAL ADVERTISING FAIL!!! Поне не са се охарчили за производство.

За едно им свалям шапка - успели са да направят, толкова аматьорска и наивна реклама, че чрез тъпотата си клипът генерира изключителна познаваемост на "бранда" и запомняне. Северозападът отново е с едни кори напред.

И така, предизвиквам ви да кажете нещо за рекламата, ама да започва с "Тя е...". И моля без нецензурни думи.

понеделник, 10 януари 2011 г.

Изклати щастието!



Винаги ще се чудя как може на Кока Кола винаги да им се получава в напомпването на най-патетичния коледен дух. Успяха и този сезон. Изглежда просто ги усещат нещата. "Мазно" перфектни са в играта с емоциите на потребителите - а това спомага марката често да се отъждествява с Коледа. И така Кока Кола лесно отива директно в категорията "дразнещо добри".

...отивам да си купя Пепси.

сряда, 5 януари 2011 г.

Винаги до вас, дори и... на небето



Производителите на тоалетна хартия много държат да ни разчувстват с малки деца, семейни идилии и бели балерини/зайчета. Лошо няма. И тяхната не е лесна - все пак, за реклама на тоалетна хартия говорим.

Та, за Белана и тяхното сладко бебче - перца, нежно докосване, всичко чудесно, но... защо бебето е на небето!?! Извинявам се, но конотацията е неизбежна. Изводът е един - Белана има брутална нумерична дистрибуция, която излиза извън рамките тоя свят. Евала!

понеделник, 3 януари 2011 г.

Любимата вафла на Станка Златева



И остава въпросът защо на опаковката е изобразен културист?

неделя, 2 януари 2011 г.

На прощаване 2010


ЧНГ!!!


Още една година мина,


а Маркетинг лоКал не се спомина


През 2009-а доста се изписа,


на моменти доста замириса.


През 2010-а също се пописа,


даже излиза на няколко биса.


Каменица сложи нова тапа по стара технология


и това се чете много.


Телевизиите сложиха стари тапи в нова технология


и това се чете много.


А Зайо Байо ги би всичките по изпитана технология,


а това се чете най-много.


За много години!


снимка: Рейнер Берг @ sxc.hu