Сакам да ви покаjем македонска реклама добра како е реклама от бугарски град Враца. Eто:
1. Automatik Rolomatic
2. Sex, Burek i Rokendrol. У Бугарско бурек но моj да праат.
3. БРЗ/Економичен
4. Бабичка, дедо, мама, jaс и тато
5. Да му веруваш на дедо
6. Рок млекото на Македониja
7. Девоjka и неjно франзело
8. Оти ми е лубима македонска реклама. Сите македонци у нея
понеделник, 30 май 2011 г.
вторник, 24 май 2011 г.
Класически свежо
От доста време се каня да отделя внимание на, може би, единствената българска бира, която се рекламира с не-lifestyle послание.
По-българска реклама от това, здраве му кажи. Малко не ми се връзват конете, ама това сигурно е, защото не познавам особено добре пиринския регион. И да, кореспондира идеално с логото :)
Идеята за послание обвързано с произхода и чистите съставки на пивото е бая стара, но не и остаряваща. Освен това този подход кара рекламата да изпъква сред тези на другите бири, които в последните години често се престарават в желанието си да са нещо повече от просто бира.
Разбира се, рекламата на Пиринско се отличава и с изключително изпипаните кадри преплитащи бирата и планината. А народната песен е идеалния саундтрак. Операторът се казва Александър Крумов, точно както и аз, но за съжаление не мога да се похваля, че аз съм заснел рекламата. От друга страна съм имал честа да снимам с адаша и го поздравявам.
В заключение, браво за Пиринско. Догодина реклама в маке лайфстайл стилистика :)
Pirinsko Beer from Dimitar Bakalov on Vimeo.
По-българска реклама от това, здраве му кажи. Малко не ми се връзват конете, ама това сигурно е, защото не познавам особено добре пиринския регион. И да, кореспондира идеално с логото :)
Идеята за послание обвързано с произхода и чистите съставки на пивото е бая стара, но не и остаряваща. Освен това този подход кара рекламата да изпъква сред тези на другите бири, които в последните години често се престарават в желанието си да са нещо повече от просто бира.
Разбира се, рекламата на Пиринско се отличава и с изключително изпипаните кадри преплитащи бирата и планината. А народната песен е идеалния саундтрак. Операторът се казва Александър Крумов, точно както и аз, но за съжаление не мога да се похваля, че аз съм заснел рекламата. От друга страна съм имал честа да снимам с адаша и го поздравявам.
В заключение, браво за Пиринско. Догодина реклама в маке лайфстайл стилистика :)
понеделник, 16 май 2011 г.
Сладките ябълки прасетата ги ядат
След като Загорка възпроизведоха клип на братската марка Zlaty Bazant, си казах, какво пък, сработило е в Словакия, решили са, че ще сработи и в България (или поне така са казали фокус групите)
Днес, обаче, будната лоКална читателка Нели Иванова изпрати на редакционния мейл следните два клипа, чиято взаимовръзка ми е убягнала:
2005-2006
и
2011
След като Max Telecom буквално пика на елементарния рекламен вкус, сега копира дословно думите на гласа зад кадър, a и концепцията, като цяло, на не кой да е, а Apple iMac. Дали пък Стийв Джобс не е тайният собственик на Max Telecom? Вие какво мислите?
Днес, обаче, будната лоКална читателка Нели Иванова изпрати на редакционния мейл следните два клипа, чиято взаимовръзка ми е убягнала:
2005-2006
и
2011
След като Max Telecom буквално пика на елементарния рекламен вкус, сега копира дословно думите на гласа зад кадър, a и концепцията, като цяло, на не кой да е, а Apple iMac. Дали пък Стийв Джобс не е тайният собственик на Max Telecom? Вие какво мислите?
петък, 13 май 2011 г.
Рекламгин
Маркетингът на лекарства е гадна работа - трябва да експлоатираш болката и страховете на хората. Да ги плашиш и дори заплашваш със съсипани семейни отношения, влошен сексуален живот, унищожена кариера и безпаричие в следствие на болестни състояния.
Не се сещам за бранш, в който толкова висок процент от посланията да се основат на отрицателни емоции и страх. Разбира се има много реклами, които ти представят продукта или марката, като основна, дори единствена, предпоставка за добър живот, но в повечето случаи са твърде далеч от негативизма на фармацевтите. Последните са лесни за разбиране - страхът е основен двигател зад твърде много житейски решения, а и лекарствените продукти са длъжни да се борят за прозвището "панацея".
А въпросът, чиито отговор не мога намеря е има ли друг начин да рекламираш лекарства? Предложения?
П.П. Лирично отклонение
Не се сещам за бранш, в който толкова висок процент от посланията да се основат на отрицателни емоции и страх. Разбира се има много реклами, които ти представят продукта или марката, като основна, дори единствена, предпоставка за добър живот, но в повечето случаи са твърде далеч от негативизма на фармацевтите. Последните са лесни за разбиране - страхът е основен двигател зад твърде много житейски решения, а и лекарствените продукти са длъжни да се борят за прозвището "панацея".
А въпросът, чиито отговор не мога намеря е има ли друг начин да рекламираш лекарства? Предложения?
П.П. Лирично отклонение
понеделник, 9 май 2011 г.
NG Kicks
Една сладка, малка рекламка за NG Kids. Доказателство, че добрите клипове не са обезателно свързани с много пари.
събота, 7 май 2011 г.
Изсмучи до край
А днес в рубриката "Стари, но златни" ви напомняме, че смучещите бонбони са продукт с уникален еротичен (и лечебен) заряд.
Обърнете сериозно внимание по какво се пуска сноубордиста
Екипът на Маркетинг лоКал ви желае приятна и изкусителна почивка.
Обърнете сериозно внимание по какво се пуска сноубордиста
Екипът на Маркетинг лоКал ви желае приятна и изкусителна почивка.
петък, 6 май 2011 г.
Касичка тремоР
Ей, това е работа! Дилянка да те сапунисва и плакне.
Чисти сметки, чиста рекламна безвкусица. Ето и няколко извода, които си извадих, след като гледах рекламата:
- Постпродукцията трябва да се взима по-насериозно ;)
- Въпросните касови апарати се позиционират ясно спрямо собствениците на кафенца и магазинчета до 50 кв.м, но само ако са от мъжки пол.
- Безвкусната реклама е идеална за споменатия таргет.
Чисти сметки, чиста рекламна безвкусица. Ето и няколко извода, които си извадих, след като гледах рекламата:
- Постпродукцията трябва да се взима по-насериозно ;)
- Въпросните касови апарати се позиционират ясно спрямо собствениците на кафенца и магазинчета до 50 кв.м, но само ако са от мъжки пол.
- Безвкусната реклама е идеална за споменатия таргет.
Абонамент за:
Публикации (Atom)