вторник, 28 февруари 2012 г.

К(ОО)П



Идилия, патос и едни невероятно звучащи 120 години. Какво конкурентно предимство реално предава рекламата на потенциалните купувачи пред телевизионните екрани, не е съвсем ясно, да не кажа никак. Трябва да избера тази верига, защото е най-старата или защото Орлин Горанов пее на каса №2? Опитът за игра върху сантименталните струни сякаш не е най-важното при избора на магазин, в който да си похарчиш парите...

понеделник, 27 февруари 2012 г.

Лифт.ком



И тук виси въпросът - колко финансово ноправдано е да пуснеш подобна реклама в национален ефир? За чисто кинематографичната стойност на видеото няма смисъл да говорим дори.

вторник, 21 февруари 2012 г.

В какво се забърках?



Един не толкова смешен, колкото би бил преди 6 месеца, клип. Дали са платени правата за музикатa, щото се съмнявам.

via @__mARV

Айде, поздрав по случая.

петък, 17 февруари 2012 г.

Петъчни прашки




Как да не се възхищавам на обсесивната любов на търговците на аспуси към женските задни части. Като неконтролирано изпускане на метафорични газове е.

понеделник, 13 февруари 2012 г.

А, то изтекло, бе!



Може би най-добрата реклама на Фикосота. "Времето на праха за пране изтече" е ултра силна семиотична бомба. Предвид това, че Eliese спря да се върти, а и (мисля) не получи следващ клип, май нещата не са потръгнали. Може би рекламата е дошла твърде сложна за редовата домакиня. Друго си е да опънеш един простор с бяло пране. Тъжно.

петък, 10 февруари 2012 г.

четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Globul United vs...



Все по-непонятно ми е обвързването български брандове с футболни отбори. Още по-малко какви са очакваните ползи от това. И докато за българските отбори горе долу може да се върже, то за отбор, като Манчестър Юнайтед съвсем ми се губи нишката. Изглежда Глобул имат някакво национално проучване и се установили, че гяволите са един най-обичаните чужди отбори, чийто фенове пък чакат яка оферта от някой оператор, че да му се вържат. Ама пък колко да са тези фенове на фона на цялата фенска маса. Ако приемем, че феновете на останалите английски отбори са типични фенове, Глобул автоматично започват да създават негативни чувства в тези хора, които потенциално са повече от таргетираните чрез МанЮ. На мен лично ми станаха малко по-несимпатични, но ако бяха си избрали да дадат някой лев на някой национален отбор (без футбол и баскетбол, че Тертер го взеха тия дни) бих се радвал със сигурност.

В крайна сметка това "сътрудничество" помага или потенциално вреди на бранда? Ясно е, че генерира медиен интерес, но все пак...

снимка: Глобул

П.П. Малко фейсбук излагация по темата via Момчил

понеделник, 6 февруари 2012 г.

Фейс бръснар



Ей това е реклама, която те кара да кликнеш. Привлича с ценна, ексклузивна информация и безценна награда. Ми как иначе, ти си мъж, който има нужда някой да му каже как и с какво да се бръсне най-вече във Facebook.

петък, 3 февруари 2012 г.

Q



Слабичко, слабичко, ама това си го знаете. 30 секунди повтаряне на офертата щяха да стоят по-добре.

И още нещо. К'во е т'ва Q3? Да не сте Audi? Щото тази връзка идва с определени очаквания :)



П.П. Ако Q3 е бил предвиден за третото тримесечие, хич не е навреме.

четвъртък, 2 февруари 2012 г.

Fair Trade



снимка: Петър Иванов