tag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post2234082110389622849..comments2023-04-13T14:27:59.293+03:00Comments on лоКал: В дербито на сочния кръгUnknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-32540280047161395142009-07-13T14:23:55.000+03:002009-07-13T14:23:55.000+03:00Хм, мислех, че това с чалгата е отпаднало като пре...Хм, мислех, че това с чалгата е отпаднало като предразсъдък... ей на, шепа хора останахме дето не слушаме. Пък и, аз поне, успешно игнорирам всичко такова - хич няма и да разбера ако Планета пуска по 10 реклами на Кока-Кола на час. <br><br>Впрочем, марката DerbyPunsh ли се изписва? 'Щото пунш е punch...пламенhttp://theplamen.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-50186200771104247352009-07-13T15:29:35.000+03:002009-07-13T15:29:35.000+03:00Ама ти не си таргет, затова няма да разбереш :)А з...Ама ти не си таргет, затова няма да разбереш :)<br><br>А за пунша, грешката си е на колегите от Регал :)Александър Крумовhttp://marketinglokal.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-72032917411452538562009-07-08T16:21:39.000+03:002009-07-08T16:21:39.000+03:00отдавна мислех да напиша за Дерби, но пръв или мър...отдавна мислех да напиша за Дерби, но пръв или мъртъв :)<br><br>без да съм гледал статистики, обемът на тия напитки, които магазините държат на склад, както и честотата, с която виждам хора да ги купуват, ми направиха силно впечатление на фона на практически липсващата реклама и отблъскващ дизайн (и предполагам вкус)Longanlonhttp://kaka-cuuka.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-67658262449920738112009-07-08T16:35:06.000+03:002009-07-08T16:35:06.000+03:00Ей това им най-якото. Отблъскващи са и въпреки тов...Ей това им най-якото. Отблъскващи са и въпреки това се харчат. Стратегията им проста и таргетът им е ясен. Друг е въпросът как ще се отрази едно евентуално повишаване на жизнения статус на населението върху потреблението на Derby. Едва ли ще е скоро, но все пак...Александър Крумовhttp://marketinglokal.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-18788314178424722782009-07-08T19:31:22.000+03:002009-07-08T19:31:22.000+03:00сега остава да разбера защо Планета не върти голем...сега остава да разбера защо Планета не върти големи реклами, а се занимава само инцидентно с кампании като тая на Дерби, въпреки, че е една от най-гледаните телевизии у нас.Longanlonhttp://kaka-cuuka.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-40816753228864779182009-07-08T20:00:30.000+03:002009-07-08T20:00:30.000+03:00Според мен големите марки не харесват идеята да се...Според мен големите марки не харесват идеята да се обвързват с чалгата, защото това може да девалвира стойността на бранда в очите на потребителите, които са античалга настроени. А най-масовите канали (Нова, бтв и пр.) се гледат от чалгари и античалгари, което елиминира риска от това някой потребител да си направи лоши заключения.Александър Крумовhttp://marketinglokal.comnoreply@blogger.com