tag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post369910575221458682..comments2023-04-13T14:27:59.293+03:00Comments on лоКал: В сладко-кисел сосUnknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-51900891445955479862009-05-21T17:50:18.000+03:002009-05-21T17:50:18.000+03:00Продуктите и на двете вериги са скъпи. KFC особено...Продуктите и на двете вериги са скъпи. KFC особено много, миналата седмица ядох в Darmstadt при тях и щях да получа инфаркт от цената, която платих за "удоволствието". Мешана скара forever :) Малко лирично отклонение :)<br>Всъщност Сашо е прав. Макдудъл имат само 2 сандвича с пилешко McChicken и Chicken Hamburger, Chicken McNuggets(тоест пилешки хапки), Wraps с пилешко филе и някаква салата пак със същото пилешко филе. Такова е положението в Германия. А KFC нямат продукти освен с пилешко :)<br>Така, моят коментар за МcDonalds: според мен една от стратегиите им(естествено не основната) да имат толкова видове месо(свинско, телешко, пилешко, риба, а понякога и бекон за временни менюта) е хора от всички етноси и религии да могат да си хапват при тях, без да се безпокоят, че ще нарушат спокойствието на боговете :) Пак подчертавам, че това не е главната цел на диверсията от продуктите им, но също е важна :)Peshinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-35638738072303171032009-05-21T14:17:37.000+03:002009-05-21T14:17:37.000+03:00Джони, съжалявам че съм те разочаровал. Не конкрет...Джони, съжалявам че съм те разочаровал. Не конкретизирах достатъчно добре, че говоря за истинско пилешко филе (ял съм Chicken Burger на МакДоналдс и не е баш истински). Относно професионалните ми познания, те са си ограничени, ето защо бих се радвал да развиеш тезата си за пилето и Mакдоналдс.<br><br>Все пак не разбрах какво е мнението ти за конкретната реклама. Смяташ ли, че е добра и още нещо. Когато ти се яде истинско фастфууд пилешко, къде е по-вероятно да идеш - в KFC или Макдоналдс?Александър Крумовhttp://marketinglokal.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-54406312511621349652009-05-20T20:48:38.000+03:002009-05-20T20:48:38.000+03:00Всеки греши, всеки! Дори и тази компания, която ек...Всеки греши, всеки! Дори и тази компания, която експертите по маркетинг сочат за образец. Я си спомнете магарещината на Кока- Кола... Как посегнаха на бранда си, подменяйки символа на напитката- незабравимата бутилка. Ама бързо се усетиха и...Апостол Апостоловhttp://LudiPari.Wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-7040319195890417002009-05-20T20:20:20.000+03:002009-05-20T20:20:20.000+03:00Е, тук въобще не си прав.. :) Принципно се забавля...Е, тук въобще не си прав.. :) Принципно се забавлявам с повечето ти постове, защото си мисля, че който се увлича по един или друг начин от реклама, би трябвало да гледа на нещата от един малко..ъъъ... по-глобален ъгъл... :) Голяма част от коментарите ти ми харесват именно защото в тях липсва балканския манталитет, по-скоро българският: онова всепроникващо желание да разкриткуваш набързо другия, да му се надсмееш и накрая да му викнеш ясно, че за нищо не става, защото, виждате ли.. си много по-умен от него. Тук всеки е по-умен и дори гениален, но... уви неразбран :) И всеки умира да дава акъл.. (но това е друга тема) . Горния пост, обаче, някак оставя точно това горчиво (за мен) чуство. Да твърдиш, че "пилето е чужда територия" за McDonald's, може да означава само две неща: а) нямаш и понятие от пазара на бургери и б) не си излизал от милата татковина. Но да наричаш стратегията на McDonald’s "поредната заигравка с чуждата храна" вече пък буди съмнение и за професионалните ти познания...Johnnienoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7161294660429481136.post-29411463587297816342009-05-21T23:21:18.000+03:002009-05-21T23:21:18.000+03:00Цялата ми идея с този пост не беше чак такова задъ...Цялата ми идея с този пост не беше чак такова задълбочаване в продуктовите линии, колкото обръщане внимание на слабост в рекламата - просто думата пиле и пилешко филе са "запазени" от КFC и това да гледаш една реклама на една марка и да си мислиш, че гледаш на друга чак до финала, е доста сериозен пропуск...Александър Крумовhttp://marketinglokal.comnoreply@blogger.com