"Еврофутбол" го кара доста несериозно на рекламния фронт. Комукационните активности на едновремешния монополист носят вмирисания дух на букмейкърските му пунктове. А трябваше да бъдат няколко нива по-високо, като за някоя марка с претенции. Клиповете на "Еврофутбол" се въртят доста регулярно, а тази регулярност само показва, че им липсва оригиналност и автентичен дух.
*
Какво правят тези жени в този клип? Колко често виждате жени да залагат в пункт на "Еврофутбол"? Бе смешна работа. даже Приятно-ми-е-Мавриков е там.
*
Историята за тримата глупаци. Рехава стена за слаба рекламна концепция. На всичко отгоре изпуснаха и 111-ката.
*
Мускули, маса, мускули, маса, силикон, силикон! Един меко казано странен рекламен клип, 100% с взаимствана идея от някой евтин филм от края на 80-те. То бива адреналин, ама чак толкова. Между другото накрая пичът в екраните ли се забива или минава в хиперпространството?
*
Убави народни орица са избрани и ако трябва да съм честен тук посланието, макар обвито в клишета, е ясно. Визията, както винаги е самобитна и противоречива, но такива са и немалка част от клиентите на "Еврофутбол".
След като претърсих vbox-a за всички възможни клипове на "Еврофутбол" не мога да не споделя и единствения наистина приятен за окото. Скъп, добре заснет, с дух и автентичност невидима в никой горепоказаните клипове. Може би от букмейкъра са решили, че е твърде добър за техните клиенти, та не съм виждал да го въртят с интензивността на другите три. Жалко!
4 коментара:
да ти кажа най-готини са първите два, а проблема на последния е защото е 6 пъти по дълъг от останалите. прекалено много коне, а Еврофутбол си е евро ФУТБОЛ.
И кой ти разбира в България от конни надбягвания?!
Конните надбягвания имат много по-голяма традиция в БГ от всеки друг спорт, а и в момента има конни надбягвания (на 6-ти май мисля че бяха). А клипът с конете е просто пълна версия, от която лесно може да се изреже регулярната 30 секундка
Проблемът, който виждам в другите клипове е, че са заснети в твърде натуралистичен стил и не спомагат за онуй чудо, наречено brand consistency...
Плодовете от brand consistency-то се берат в дългосрочен план и Еврофутбол присъсътва отдавна така, че щеше да е добре да го има. Може би в началото е изпуснат момента да се положат основите. Ако сега започне да се работи по въпроса резултатът ще е след време.
Само дето бранд консистънси се гради не само с комуникации, а с цялостно представяне. "Еврофутбол" не налага никакви видимо ограничетелни изисквания за собствениците на букмейкърски пунктове, а от там трябва да започне...
Публикуване на коментар