Един рекламен ситком с епизоди от по 15 секунди на тема варива, моля! Егати брифа. Как да направиш боба, лещата и ориза привлекателни в прайм тайма? Сами по себе си тези хранителни продукти са толкова скучни и тривиални и е логично, че трябва да се имат на ум някои прости факти при създаването на концепцията. Изброените продукти не носят социален статус, те се приемат за даденост, скучни са и не носят в себе си смисъл различен от храна, опаковката също не носи добавена стойност. Следователно епизодите на сериала трябва да се къси и пределно ясни. Трябва фокусът да падне изцяло върху вкуса (което в случая е равно на качество) на продуктите, но в концепцията трябва да има лека провокация, закачка. Дадено:
Ето ти боб
Вземи и малко леща
За десерт ориз на фурна
Аз съм твърдо ЗА този мини сериал!
2 коментара:
Здравейте,
някой знае ли коя е рекламната агенция зад креатива на клипа
За мое съжаление, поне за момента, нямам идея коя е рекламната агенция :(
Публикуване на коментар