Тункването, тоз процес прекрасен, за някои леко е ужасен, Реклами пошли ще ли хрумват, за двама що се тункват? И вафла Троя вярно таргетират, за млади дет' за секс пред нищо се не спират? А някои клипа с "просташки" ще обидят, други продажби в туй ще видят.
Мойта личност тъй вечно нагнетена, от реклами и кампании обременена, в този ескиз рекламен за продукт банален, види как в Търново го искат маргинален. А той такъв ще стане, не щот е оригинален, А щот пенсионерски изблик има, най-финален.
Александър Крумов, 2011
15 коментара:
Vlado
каза...
брееее! браво за поетичните умения! и смислено, и добре казано!
Като изключим напразните опити на автора да звучи оригинално, коментирайки тази реклама ;), аз съм тотално раздвоен в мнението си... В тая реклама има огромен вайръл потенциал, ама дали има смисъл да се хабят пари за ТВ?
Едно толкова поОООшло изказване от ваша страна, г-н Иван :) Очаквам да наизустите приложеното стихотворение. То вече влезе в учебниците за 3-ти клас на търновките училища. Благодаря на МОН, за което.
Само на мен ли ми прави лошо впечатление, че при втората вафла разкъсването на опаковката води до разчленяване на логото? Това не е противопоказно във всяка литература за реклама, брандинг и т.н. ?! А иначе знаете - продажбите са в крайна сметка измерителя....на такива потребители - такива реклами...
15 коментара:
брееее! браво за поетичните умения! и смислено, и добре казано!
Браво! Щом се вдъхновяваш и пишеш стихове от една реклама.
Аз от тункването...ъъъ..такова...
Като изключим напразните опити на автора да звучи оригинално, коментирайки тази реклама ;), аз съм тотално раздвоен в мнението си... В тая реклама има огромен вайръл потенциал, ама дали има смисъл да се хабят пари за ТВ?
Едно толкова поОООшло изказване от ваша страна, г-н Иван :) Очаквам да наизустите приложеното стихотворение. То вече влезе в учебниците за 3-ти клас на търновките училища. Благодаря на МОН, за което.
анализът надмина самата реклама.
верно ли е на DDB това произведение на изкуството?
За тяхно съжаление, да!
е са си съсипаха крехкия имидж :)
в крайна сметка всички си продаваме задния двор за пари :)
Ами ако рекламата постигне резултати, лошото може внезапно да се превърне в добро :)
яко това недоразумение постигне резултати, значи и снимка на обелка от картоф може да постигне "резултати" :)
Eй за това сме на това дередже!
Само на мен ли ми прави лошо впечатление, че при втората вафла разкъсването на опаковката води до разчленяване на логото?
Това не е противопоказно във всяка литература за реклама, брандинг и т.н. ?!
А иначе знаете - продажбите са в крайна сметка измерителя....на такива потребители - такива реклами...
Коя е усилно тункваната агенция? Някой знае ли?
DDB, Марто :)
Публикуване на коментар