От около седмица в медийното пространство се върти новата реклама на handy
Какво има:
- фокус върху основна характеристика на продукта
- закачка
- ясно послание
- възможност за безброй продължения
Какво липсва:
- зрелищност (трябваше да се вижда поне как гюлето цапва гийка)
- цялостно изпълнение
Накратко, с тия пари толкова. Така, че DDB София могат да бъдат оневинени за известния брой пропуснати кадри.
На facеbook фронта handy си има тъжно изглеждаща фен страница (631 фена в момента на писане на този пост), но пък там DDB се борят за раздвижване с игричка с награди. Check it out, ако ви се рисува по собствените ви пръсти...
P.S. DDB редизайнираха (елегантно) логото на марката, което е отразено в дизайна на официалния й сайт. На началната страница не виждам стани фен във facebook. Не, че е задължително, ама все пак...
5 коментара:
FB групата им е съвсем от скоро мисля :)
Това е още по-тъжно, особено за търговец с високо технологични продукти.
Тъкмо се чудех кой е измислил тия фрикове и ето че намерих отговора :). За самия клип не ми се говори...
Изпълнението е малко тъпичко, но пък предпочитам този спот пред тези на Германос. Да видим следващия...
А за ФБ групата си прав.
само да го нямаше и пълнияТ член на 0:14...
Публикуване на коментар