Предвид вида на опаковката си помислих, че това е някаква кофти шега, но пък забелязах логото на небезизвестния производител "Karmela", a на техния сайт открих това:
С Пипи сме на едно мнение, че продуктовият дизайн е меко казано кичозен. Идеята за вафли, кръстени на ТВ шоу, е SO90's и в случая изглежда изненадващо - храна, кръстена на сатирична гаф програма? Може би появата на продукта има дълбоко глобално-кризисно обяснение.
Във времена на криза хората гледат повече телевизия, защото излизат по-малко навън, така започват чувстват любимите си програми още по-близки. А пък доверието към Господарите се пренася върху вафлите и воала - пазарът на евтини сладкишчета се пренарежда тотално от силата на Адреналинките.
Изсмуках си го пръстите това обяснение. Истината е, че никога няма да мога да вникна в сложните причинно-следствени връзки вградени в съзнанието на типичния вафлен магнат. Все пак вафла "Боровец" продължава да разбива пазара, младите се тункват, вафла "Криза" я проверява КЗК, a тя е вафла "Хели"
1 коментар:
Wow какъв скок в extensiona, първо да бяха преминали през фен-артикули и после в посока сладки, много слаб fit.
Публикуване на коментар