Все едно са го правили създателите на "
просто фантастиш". Толкова се вдъхнових, че предлагам да се дефинира нов жанр в рекламата - Хомеопатетична реклама. Определение: рекламен клип на лекарствен продукт, създаден със нулев бюджет, естествени подръчни материали и снимачен екип от дивата природа. Несъдържапарацетамолпредиупотребапрочететеупътването.
Сега, като го прочетох т'ва определение, то май повечето реклами на лекарства са такива. Някакви забележки/добавки по определението?
14 коментара:
Същия продукт, друга гледна точка :)
http://www.behance.net/gallery/NN-NNN-Homeopathy/940655
Very nice indeed! Гледайте рекламата на Имунобор и ще си скъсате дипломите за рекламисти хаха. Това е нищо!
В описанието на тия банери пише за някакво нежно и меко лечение, което изобразяват?
Абе Митак, за Борола си има специален пост http://marketinglokal.com/2010/07/28/%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B0/
0:23-0:24 - любим кадър, мацката минава пред камерата и кадъра е оставен след пост-продукцията...таланти :)
Търсен ефект :)
Значи колко са ви изкривени рекламистките мозъци :) :) :) Вместо да ви направи впечатление каква майка има това детенце ;) Но като цяло както и в един преден пост писах - вече се чудя до къде може да стигне копирайтърската мисъл, за да направи копито по - отличимо, тука е силната дума "кърши", коя ли ще е следващата catchy думичка :)
Силна, но с каква функция в цялостното копи? А, ако го говорим за лекарствени майки, няма по-голяма мръсница от тая на Инфлуцид.
@Александър
"силна" я използвах за да добавя язвителност и ирония, ама май не ми се получи :)... Знаех си, че няма как майките, дори разнасяйки насам - натам чаши с димяща, воняща течност, не могат да останат незабелязани, стига да има какво да им се забележи :)
Хаха, малии трябва да се видим и да се изясним по въпросите за иронията и фарма рекламните майки.
А за щастливата Ани ('щото няма цистит) какво ще кажете %)
http://www.youtube.com/watch?v=RmZ00fhcFtQ
Зле, но можеше и по-зле :)
Още със заглавието " Как така те кърши" се размсях.
Ужасна е тази реклама. Вярно, че се опитват чрез битово разговорна реч да "пробутат" лекарствен продукт, ама това го гледа цяла България.
Съчувствам му на човека, който го "кърши"
Сигурно като го видят го "кършат" от шеги :)
Отдавна търся къде да се изкажа по тоя въпрос, вярно, с 1 година закъсне, но ще разбутам темата. От позицията на обикновен, но не прост рекламозрител искам да попитам: Тия за малоумни ли ни имат?! Около 8 секунда - бащата развързва и маха шалчето на момичето, около 12 секунда - бащата смъква детето и го пуска да си играе ... с шалче около врата ... и някой е платил за тази реклама
Публикуване на коментар