Толкова времево пространствени противоречия на едно място. И докато в много други реклами ги има, ама не се набиват на очи, в тази са видими за всеки зрител. В същото време всички, запазени за перилния бранш клишета, са налични - бяла материя+петно, домашна драма произлизаща от факта, невръстни дечица, перилен прапарат, който спасява семейния мир плюс бонус, ароматни метафори.
4 коментара:
то хубаво се изпира за половин час, ама кога изсъхна? ;)
Някой жестоко лъже горкото дете! Майката казва, че е чак довечера джурджината, а бабата след половин час... тц,тц,тц
Хахаха, нелепа реклама отвсякъде. Този сценарии все едно го е писал някой от счетоводния отдел на компанията
Горкото дете, кой знае колко пъти са го заляли със сок, докато стане рекламата.
Публикуване на коментар