Разни спецове казват, че тези които не спрат да рекламират по време на кризата ще спечелят много след като тя свърши. До колко обаче безлична реклама издържана в цветовете на марката гради имидж и дълготрайна лоялност. Да, идеята е ясна, но все пак ми изглежда някак несериозно направено за ранга и претенциите на "Кариери". Дано има продължение, защото показването на селяндурски обяви хич не убеждава, че от "Кариери" имат по-добро предложение. Няма наистина запомнящ се елемент, шегата е доста плитка и детинска. През март посещенията на karieri.bg, обаче, са доста нагоре. Рекламата работи или просто съкратените хора са все повече.
сряда, 22 април 2009 г.
За един кариерист повече
Разни спецове казват, че тези които не спрат да рекламират по време на кризата ще спечелят много след като тя свърши. До колко обаче безлична реклама издържана в цветовете на марката гради имидж и дълготрайна лоялност. Да, идеята е ясна, но все пак ми изглежда някак несериозно направено за ранга и претенциите на "Кариери". Дано има продължение, защото показването на селяндурски обяви хич не убеждава, че от "Кариери" имат по-добро предложение. Няма наистина запомнящ се елемент, шегата е доста плитка и детинска. През март посещенията на karieri.bg, обаче, са доста нагоре. Рекламата работи или просто съкратените хора са все повече.
Етикети:
имидж,
кампания,
Капитал Кариери,
реKлама,
човешки ресурси,
karieri.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
6 коментара:
ти ако продължаваш да си "на пазара на труда" още малко, ще взема да повярвам в това, че има криза, баси.
"ранга и претенциите на “Кариери”"
къф ранк, кви претенции, ти ме уби.
"Сякаш не са пропуснали комуникационен канал"
по телевизията няма нещо, там авторекламата и бартера не ги харесват
иначе "визията" е готина, има майтап
@ Пламен
In c(h)risis we trust! :)
@ nname.org
"Кариери" е доста по-високо позициониран канал за набор на персонал. Това произлиза от факта, че безплатни обяви не се публикуват, от което произлиза и по-високото качество на работодетелите и предлаганите позиции.
Ти може да не си гледал, но аз имам спомен, че съм засичал тв реклама от кампанията. Освен това приложените снимки са от метрореклама.
А за майтапа не отричам, но приляга на по-всеяден сайт, като jobs.bg
аз се чудя защо Капитал е бъкан с карета на Метрореклама, ей го де бил бартера
"канал за набор на персонал" - януари ги броих и имаха общо 7 обяви в К3, 2 от които бяха за директор на летище
с 0.01% пазарен дял не си фирма, а медиен експеримент. Жобтайгър прави десеторно повече оборот
цццц нищо не ти убягва, ей!
а това, че нямат обяви, не мога да го коментирам. Може би са си пресили цените.
работа, работа...
Публикуване на коментар