От Китен отлитаме за кратка дописка от Бургас.
Започвам с най-якото. ФК Черноморец знаят за животното маркетинг и го впрягат здраво. Брандираните автобуси са малка част от активностите на Акулите.
Из цял Бургас са плъзнали билбордчета с Краси Балъков и представител на ДЮШ-а, плакати, а по центъра се разхожда младеж в костюм на акула, с който се снимат децата. Кратък поглед в интернет пространството показва, че и страницата на Черноморец не е за изхвърляне. Хвала на такова профеционално отношение към футболната марка.
Следващият експонат е отроче на ценовата война, която подпали Carrefour в Бургас. Очевидно дори и в "Пикадили" са решили, че трябва да използват словосъчетанието "ниска цена", пък било то и относно само 200 артикула. Последното е добро заиграване с ценовата война без веригата да сменя курса фундаментално.
Разходката из Бургас завършва в кръчма, в която сервират живот и бира.
Aaa жива бира имали предвид. Ми далече са от истината, гаранция за това. Иначе чужденците трябва да има за какво да ни се смеят... пак. А като стана въпрос за бира и живот се сетих за следващия пост...
6 коментара:
Един приятел чужденец забеляза, че на табелата към стария град на Несебър пише "old touwn". Българите явно са създатели на triple u. Не ми се коментира даже.
Положението е толкова отчайващо, че чак е смешно на моменти. Кризата трябва да вкара малко акъл на тези, които си мислят, че продажбите са дар божий, а не плод на смислени усилия за привличане на потребителите...
Ехаааа... заеби грешката, имаме новина - Luc's "изнасят" бира извън Трявна!
Ако е пакетирано вече не го броя за живо пиво :)
Не е пакетирано ве!
Впрочем, за "Гнездото" на акули нещо да споменеш?
Ако не ми идва директно по чучура без да е минало през кегове и други течностодържатели, не го броя :)
За "Гнездото" не мога да кажа нищо, щото не съм го посещавал.
Как се качили в гнездо акули не мога да си обясня, обаче...
Публикуване на коментар