Сякаш Kubeti надживя объркването на ранното детство и днес вече е марка насочила се в правилната посока. Не, че първите реклами на марката изглеждаха твърде неефективни, но пък изграждаха един леко порочен и размит бранд образ. Този период обаче остана в миналото - портфолиото беше развито и диверсифицирано, опаковките бяха променени и цялостната комуникация на марката стана доста по фокусирана и консистентна. Пакетаж, ТВ реклама и интернет сайт се обединиха в едно. Най-явен пример за това е следния промоклип:
Постепенно ТВ клиповете на марката добиха сравнително унифициран и различим стил. Слоганът също беше откоригиран и всичко това с единствената цел да се вдъхне идентичност на продукт, който сам по себе си е обикновен сухар с подправки.
Да, клиповете не са перфектни, но са различни и твърдо се отличават на фона на повечето реклами в ефира. Особено компютърната анимация е на доста добро ниво - а тя все пак е нещото, което интересува живо днешните ранни тийнове. Е да, вярно е, че по пътя към този цялостен образ на марката имаше известни недоразумения, но какво пък - всеки си има бъгове, както се казваше в една друга реклама :)
5 коментара:
кой ги прави?
всичко на Фикосота е силно: Брускети Марети, луксозната вафла...
ми, ние:)
Ми браво тогава ! :)
Може да са сухари, ама се продават. Руските Хрус тийм обаче направо разцепват с рекламна кампания : http://vbox7.com/collection:1029672
Може да се продават, ама са сухари. За туй требе брандът да е силен и такъв се опитват да правят колегите. за което ги хваля...
А иначе тия руснаци са мноо яко изтрещяли - кефят на макс :)
Публикуване на коментар