Писал съм глупости, измислял съм си дори идеи за реклами/кампании, ама да се нарека копирайтър на свободна практика не ми е минавало през ума - нито съм толкова гениален, нито правописът ми е перфектен.
Има обаче хора, които не осъзнават колко далеч са от истината и даже ме съмнява повечето от тях да са виждали истински копирайтър от рекламна агенция на живо. Та, тези хора изпаднали в някакво странно умопрачение, тъй като те са големи мозъци, а никоя ИСТИНСКА рекламна агенция на хвърля боб за тях и си направили "регистър на copywriting". Тъй като има опасност да залитна в докачливи коментари ще отбележа няколко неща, които ми бяха достатъчни да заключа, че цялата история е един лек фарс.
1. В Header-a има правописна грешка.
2. В регистъра на копирайтърите присъства Апостол Апостолов.
3. postvai.com e аграгатор на словоизлиянията на всички тези т.нар. копирайтъри - тотална манджа на текстове и тематика.
4. Само прочетете идеите за радиореклами на един от регистрантите тук
5....няма смисъл
Някои от тези оптимисти се самоопределят, като копирайтъри (със спорен успех), други дават съвети за SEO, трети изглежат просто луди и щели да те учат как да си промотираш бизнеса в интернет или направо да си направиш от интернет бизнес.
За финал ще повторя...ъъъ заглавието - Copywriting Freakshow. Така изглежда в моите очи postvai.com
25 коментара:
"Свежи идеи за твоят бизнес". Nuff said.
Exactly!
Нечовешко-в смисъл не е за човеци.
Проектите за радиореклами могат да отворят нови хоризонти пред непризнатите творци и производители на халтури.Коментарът под шедьоврите сигурно е на самият автор дал висока оценка на мозъчните си напъни.А за Апостолов - Боже колко мъка има по този свят Божее,но повече от китайците са само балъците.
OMFG x 20000
OOOOMFGGG x 20000000
.. преживях всичко, включително идеята за реклама на автомивка в Перник.. обаче ето това:
http://postvai.com/portfolio/portfolio.html
.. просто не можах..
Copywriting freakshow, FTW..
Бойчо Попов и той се е писал копирайтър, завалията... :)
Наистина е доста заплетен случаят с това 'Т', но в този смисъл е правилно да го има. Защото се отнася точно за твоят бизнес, за твоят съпруг. Има тълковни речници който от време на време трябва и да се преглеждат.
Освен продуктивен писател, Апостол Апостолов е и copywriter, създал множество рекламни и комерсиални сайтове. Тук тези приятели не грешат.
Грешите вие, че не се занимавате със себе си, а все надничате в чуждата паничка. Затова вашата винаги остава празна. Налиииии?
Аз също съм член на postvai.com. Днес е ден на прошка. Нека не се заяждаме.
Имам само един въпрос. Вие как казвате „твоя съпруг „ или Твоят съпруг, твоята съпруга?
„ Който принадлежи на тебе или се отнася до тебе. - Твоят/Твоята - Твоят пие ли?? „ – Това е цитат от тълковен речник. В повечето случай пълният член се слага на подлога. Тук думата не е подлог, а притежателно местоимение. Както и да е в момента и без това се сменя функционалността на сайта, както и това лого и то ще остане само във вашия сайт. Човешко е да се греши. Имате и още една грешка в текста на тази статия - думата „умопрачение”, която вероятно бързо ще поправите.
Относно точки 2,3, и 4.. в Postvai.com се дава безплатен блог и право на ВСЕКИ начинаещ или професионален копирайтър да представя идеите си. Без значение дали е луд, нормален, под 18 или над 18 години, жена или мъж. Рекламодателите не са глупави и сами могат да си отсеят кой става за тях и кой не.
Вие също сте добре дошъл.
Вижте сега, аз съм обикновено тъп бранд мениджър, правописът ми е под всякаква критика, вие сте копирайтърите.
Та към последните двама коментатори, моля споделете с моите изстрадали читатели вашите най-успешни кампании, че да видим кои са вашите клиенти. Може даже топ3 на кампаниите си да споделите. Апостоле, твоите сайтове не се броят, сори.
П.П. Ако приемем, че членът е пълен, ми идва нов въпрос - защо има три въпросителни накрая?
Поздравления! С подобна АнтиPеклама подсилваш рекламата на postvai.com и сриваш авторитета си...
ХАХАХА, мерси!
Явно граматиката на копирайтърите е малко по-различна. За пръв път чувам, че притежателните местоимения се пишат само с пълен член! Честно, направо изумях.
Скъпа naidobra, наистина казваш "Твоят съпруг пие ли?", точно както и "Пиенето на твоя съпруг". В единия случай се пише с пълен член, а в другия - не.
И един съвет от прост програмист - граматика се учи от учебник, не от тълковен речник.
Stan FTW :)
Не са виновни копирайтърите, аз съм виновен за този надпис.
Признавам, има грешка.
Колкото повече работиш, толкова по-голяма е вероятността да сбъркаш.
Пламъкът в сърцето води до дим в главата.
Защо трябва да опорочаваме една хубава идея, която дава възможност на всички за изява, вместо да си помагаме взаимно.
Нали това е смисъла на интернета?
Dimov, problemyt ne e v samata greshka, greshki stavat I vinagi sa prostimi. Neprostimo e na gildiata ot copywriters na postvai.com da ne I napravi vpechatlenie ;)
Разбира се, че грешки се допускат, всеки греши. Аз лично пиша адски неправилно, но когато някой ми покаже грешката му благодаря, вместо да търся от девет кладенеца вода за да доказвам, че не съм сгрешил. Ако престанем да приемаме критиките лично, а ги приемаме позитивно, ще имаме доста повече успехи.
Между другото, и в текста на сайта има грешки - основно свързани с препинателните знаци. Казвам го конструктивно, не за да се заяждам.
Пожелавам искрено успех и дано пламъкът в сърцето никога не гасне :)
Именно, Стан. Аз с това започнах - грешки правя от всякакъв тип, даже често съм получавал сигнали за тях, та после съм коригирал гузно :)
Саше, явно постът е получил не просто коментари, а продължение с неочакван развой! Разбунил си духовете, дори на "криейтивите"в нашата родина, което си е удър право в "окото на бика", както се казва.... евала за което!
Няма лошо хората да се изразяват, в крайна сметка това е един от многото плюсове на Нета и блогоблудството;-) в частност, но този "регистър" подлежи най-малкото на коментар. Гарантирам ви, че професия "копирайтър" (което на български език изобщо няма превод или поне звучи глупаво!) няма в трудовия регистър, а е купешка дума за позиция с определини задачи и поради тази причина въпросният сайт прилича на синдикат на хората, които се самоопраделят като "копирайтъри". И най-бегъл поглед ме наведе на мисълта, че, от една страна, всеки би могъл да е посочи като такъв, а, от друга, бая народ с диплома по журналистика са узурпирали това нека го наречем "професионално направление". Подкрепям духа на "социалната мрежа", който е инжектиран в този сайт, но ако в нещо тезата на колегата Крумов е силна, то това е, че е някак комично това да е тържище за "таланти" и "комерсиални писачи", особено с наличието на правописни грешки на български език. На колегите журналисти мога язвително да заявя, че неграмотността на средния българин към днешна дата е колкото резултат от проблемите в образованието, толкова и в писаниците из медиите. Въпросът не е само как, но и какво се пише, а оттам става страшно за разискване.
BTW, кой е Апостол Апостолов?
Това ми е първият коментар в този блог. Жалко, че ще е с цел да нахраня банда неграмотни некадърници, но просто това с убеждаването за пълния(Т) член доста ме подразни. Така, ще кажа само, че заради малоумници като вас свестни "копирайтъри' в България трудно се намират и със сигурност мога да кажа, че именно такива като вас убиха радиото като рекламен канал, поне в смиъсла, който аз влагам в това. Жалко е, че сигурно ще се намерят балъци, които да ви потръсят да им измислите малко 'криейтив" и ще долеете още няколко кофи бълвоч в морето от рекламна помия. Убеден съм, че никой от хората в този сайт никога не е работил на позиция "копирайтър" и още по-малко разбира нещо от маркетинг. И най-тъжното е, че този сайт можеше да е едно симпатично място, където някакви млади хора с талант и желание да споделят своите идеи, а други с повече с повече опит - мнение и така да се заформи някаква социална платформа, която да влее свежо сиво вещество в бранша. Предварително предупреждавам, че няма да ви отговарям "копирайтъри" неземни, защото написаното дотук е достатъчно ясно и разбираемо за онези хора, чието мнение ме интересува. Поздрави на Александър за добрите находки.
Къде ги откриваш такива :)
Вие явно си нямате друга работа за да се заяждате един с друг за неща, които нямат нямат никакво значение. Още повече, че може и да се пише с Т.
А и на кой му пука?
Според закона на Годуин :
„Колкото по-дълга става една онлайн дискусия, толкова по-близка до 1 става вероятността в нея да се появи сравнение, свързано с нацистите или Хитлер“
О, боже! Мъка, мъка! Покъртително...
Днес за втори път Гугъл ме донесе в блога ти, от доста време не се беше случвало :-)
Я да попитам защо спря да пишеш. Преди беше забавно
Ми поизчерпах се. Все едно и също. Може да се позавърна скоро :)
Публикуване на коментар