От стартирането на конкурса имаме 2 нови номинации.
Новата идентичност и пр. на Мтел си ги номирам сам, щото за къде сме без най-големия мобилен.
Втората реклама е на ДДБ и, поради недостатъчното гледане на телевизия в последно време, съм я пропуснал, ако въобще е излъчвана.
Не съм вярвал, че ще го кажа, особено за реклама на Black Ram, но ми харесва и най-важното не е едно към едно Tullamore D.E.W. За първи път името на бранда (и скалъпената им история) са вписани подобаващо в комуникацията на т.нар. уиски. Хвала за идеята и успех в гласуването през януари.
***
Можете да видите всички номинации тук, а да разберете как да номинирате реклама по ваш избор тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар