Изминалата седмица беше тиха от гледна точка на номинации, яви се само една нова номинация и то каква. Ако зад на вит просташкото копи, не прозираше "заговорът" на годината, Булка никога нямаше да бъде допусната до възможността да се окичи с РАХОВЕЦ12.
Половината мецес мина, но събирането на номинации продължава. Не се стискайте, знам че не обичате да хвалите, ама някъде дълбоко в душите ви е скрита поне една чудесна българска реклама заслужаваща номинация. Благодаря ви предварително. Номинирайте с един коментар ето тук.
2 коментара:
Не знам от една страна рекламата привлича внимание, правена е с ирония и т.н., обаче все си мисля, че Ариана похарчиха повече пари, за да се отърват от имиджа на "Мара Отварачката", отколкото, да го създадат. Сравнението не е съвсем на място,`щото тук бранда е expendable.
Хубавото е, че сам се оборваш и напълно подкрепям мнението ти. Булка винаги може да бъде захвърлена. При бирата дългосрочният подход е особено важен предвид спецификата на пазара. Сиренето и подобни все още си остава твърде фрагментиран пазар.
Публикуване на коментар