сряда, 22 декември 2010 г.

Простата алармира, интернетът спира

Метафората е стилистична фигура силно застъпена в рекламната комуникация, но къде е границата между добрата метафора и безвкусното сравнение?



Простамол Уно? Не, Маx Telecom. Дали уринирането е най-добрата аналогия със стабилна/нестабилна интернет връзка? Сигурно Max Telecom са тествали концепцията си сред предполагаемия мъжки таргет и проблемната простата е достатъчно болна и мотивираща тематика за потенциалните клиенти на компанията. Каквато и да е "истината" факт е, че резултатът е отчайващо противен, като изпълнение. Но пък това само по себе си също е стратегия. Дали работи, само избраните знаят.

Бонус видео, специален поздрав за маркетинг екипа на Max Telecom и тяхната рекламна агенция:


Заб. За това си изпикаване кучето донесе на собственика си 100 000 долара награда за най-смешен клип. Колко ли ще спечели Max Telecom от изпикаване на тяхната рекламна агенция?

5 коментара:

Elena каза...

Ако мога да перефразирам една друга "гениална" реклама - "Този пост чаках", още от като изгледах цялата реклама за първи път. Не знам дали е ефективна за таргетираната група, но мен ме кара просто да сменя канала

Явор каза...

Те едно време имаха друга просташка рекламна кампания - заиграваха се с думите за "големият пакет". Аналогията беше... хммм... ами аналогична :)

Александър Крумов каза...

Дамм, очевидно са консистентни :)

П.П. Сетих се за старата реклама с пакета, ама я забравих, като писах поста.

public image каза...

да не я докарат само до : "да ви пикам на нета"

Лидия Викулова каза...

Яко клипче!
Явно колегите от Макс телеком имат доста да учат. А да съм искала да мина към тях вече няма да го направя!

Поздрави