понеделник, 10 януари 2011 г.

Изклати щастието!



Винаги ще се чудя как може на Кока Кола винаги да им се получава в напомпването на най-патетичния коледен дух. Успяха и този сезон. Изглежда просто ги усещат нещата. "Мазно" перфектни са в играта с емоциите на потребителите - а това спомага марката често да се отъждествява с Коледа. И така Кока Кола лесно отива директно в категорията "дразнещо добри".

...отивам да си купя Пепси.

10 коментара:

Pippilota Mentolka каза...

А, ако погледнем конспиративно на нещата: съвсем откровено ни показват как корпорацийката им ни управлява като кукла на конци :-Р

Александър Крумов каза...

Определено натъртват начин на живот и начин за посрещане на празниците. Още по-впечатляващо е колко непринудено и дори дискретно продуктът участва в рекламата - шибан висш пилотаж :)

Калин каза...

Мда, така си е...

Dimitar каза...

На мен ми е дразнещо дразнеща! Скоро не бяхме виждали побългарена реклама на Кока Кола, което е определено "мил жест" от тяхна страна, но все пак да не забравяме, че духът й определено си остава "англо-саксонски".

Александър Крумов каза...

Да, побългарена, но съдържаща всички мазни елементи - подаръци, семейство, любов.. бляхх :)

Pippilota Mentolka каза...

Абе, никак не е непринудено и дискретно, с тая кокаколска мечка плюшена... И между другото ей тук са се объркали при монтажа, трябва да се глоби някой за недоглеждане: На 25сек младежа тупва в количката и мечката вече е в краката му, а не би трябвало, защото чак в следващия кадър събаря камарата от мечки и те го засипват :-P

Александър Крумов каза...

Евала Пипилота :0 Набито око! Обмисляла ли си да ми станеш гост автор?

Pippilota Mentolka каза...

Хехехе, благодаря :) Бих се радвала, само да си харесам нещо с такава тематика и мине качествения ти контрол :)

Александър Крумов каза...

Редакцията очаква твоите материали :) Географските ограничения в тематиката са ясни.

Tihomir Petrov каза...

Наистина идеята е много свежа. Няма, какво да се чудим - това са си Кока Кола!