събота, 26 март 2011 г.

(like) от 1882

Как можеше да подходи Загорка, ако не искаше да играе на сигурно.



Новият на Шуменско:
+ Шуменско показва консистентност в посланията си (с много лека забежка миналата година)
+ Черно-белият мотив се завръща, което напомня за по-старите реклами с Кръстьо Лафазанов
+ Хората сбира
+ клипът е свеж, нестандартен и забавен
+ ясно таргетиран върху тези, които трябва да го разберат
+ иронизира facebook, така че и тези които не харесват социалната мрежа, да могат да се радват
+ изпълнението е мнооого добро. Изглежда, като да има потенциал да не е от рекламите, които те карат да сменяш канала
+ рекламата се закача с facebook и съответно има добър шанс да получи приличен брой гледания в мрежата

- има опасност много офлайн хора да не схванат идеята и да намерят клип за странен
- нямото кино изглежда, като рисков похват...ъъъ, щото е нямо и до пакшота няма глас, които да стимулира допълнително нежното потребителско уше

В крайна сметка - свалям шапка на Шуменско и отивам да ги харесвам във facebook.

10 коментара:

naidobra каза...

Мисля, че именно черно белият-мотив е много сполучлив.
Именно защото навява едни такива сантиментални чувства ;-)
Макар, че иначе си прав - рядко има реклама при която да не смениш канала.

Justine каза...

Много добре! Бях мернала билнорди, но не гледам телевизия и щях да я пропусна. Още едно Like! за Шуменско! :)

Ivan каза...

Опитвам се да оставя настрани маркетинг настоящето и миналото си и да погледна на тая реклама като обикновен потребител и пак се кефя, най-после нещо различно в тая област. Сашо е прав, че всички които не ползват социални мрежи /около 4 млн. българи/, може и да не я разберат, ама явно от Шуменско са преценили че тия 2 млн. са им достатъчни :)

mumintrol каза...

Щом успя да ме накара да я изгледам до края, при условие че иначе не ползвам нито ТВ, нито ФБ.... :)

bate Joro каза...

Как можеше да подходи Загорка, ако не искаше да играе на сигурно.

Въпрос - констатация ! Не трябва ли да има въпросителен ??? ........................ " Шуменско показва консистентност в посланията си "! - " Консистентност " - едва ли е най - правилния термин ! Пробвайте с - " Последователност с годините " ......................................

Александър Крумов каза...

Искрено ме разсмя, бате :)

nname каза...

тази е добра и ще я разберат всички, без пенсионерите, които и без това не пият бира

интересно как са направили декорите, отчасти е района на художествената галерия, но има и непознати места

НИЕ каза...

Рекламата е много добра и със сигрурност е част от цялостна концепция на фирмата за свързване на т.н социални мрежи и бранда им "Шуменско" .
Към горните +-ве бих добавил и озвучаването, а което е използвано пиано, напълно в тон с нямото кино, както и завършека, където се явява глас за кадър,който някак странно привлича вниманието на потенциалния консуматор

Поздрави,
НИЕ

П.С Определно КРИЕТИВА /тази толкова българска дума/ на Карлсберг България е много добър

@NName Родителите ми са пенсионери и редовно ползват ФБ, повярвайте ми всички ще схванат идеята заложена в тази реклама...

форфън каза...

а знаете ли коя е рекламната агенция изработила клипа ?

Александър Крумов каза...

Noble Graphics