вторник, 20 септември 2011 г.

СуперNOVA



Преди седмица осъмнахме с ново лого на втората по големина ефирна телевизия в страната. Пламен не закъсня да отбележи съществуването на аналогично лого, правено от същото френско студио. Както често се случва с новите неща, особено с такива дето ти се набиват пред очите постоянно, най-често срещаните мнения са негативни. Спомнете си bTV от преди две години. Щем не щем му свикнахме. Продължава да е кухичко, ама какво да се прави.

Та за Нова, не мога да кажа еднозначно, че е зле, колкото това на bTV. Вярно, че леко напомня на NIVEA. Предполагам това е в следствие на еднаквите "V"-та.

Всъщност това, което не мога да възприема през дните от смяна на логото е цялостният ребрандинг на телевизията. Всичко стои някак по-меко и олекотено, дори на моменти несериозно. Подобна стилистика ми се струва по-подходяща за Utilisima. Шапките на рекламите, музиката, цялата атмосфера говори за някаква промяна на философията на телевизията. Последната, обаче, си остава същата - предавания, водещи, пошлост на новините и т.н. Разбирам, че се стремят да се префасонират, както го направиха bTV, но някак промяната изглежда чисто визуална. На всичко отгоре NOVASPORT си запазва логото. Половинчато изглеждат нещата.

От друга страна за логото на Диема мога спокойно да кажа, че е шит, не за друго, а заради избора на цветове. Все едно е вампирясало и на всичко отгоре на екрана е някаква кървава тъмница. А и буквите идват малко множко за балончето. Нот куул.



Diema 2 и Diema Family са косвени жертви. Но в телевизионните войни без жертви не може да се мине. Лошото е, че в повечето случаи първи загиват зрителите, я от скука, я от нерви, я от отчаяние.

Нещо да добавите?

Няма коментари: