понеделник, 17 октомври 2011 г.

Поразяващо...

Тя беше. Вафла Хели, вече са вафли Хели. Забелязва се лек ребрандинг. Отначало. Забелязва се промяна в логото на продукта, който е почти фокус на новата реклама. Забелязва се и липсата на промяна в пилотния хит на врачанското вафлено чудо. За пореден път вафла Хели оспорва градени с десетилетия закони на брандинга и рекламата.



То е сюжет, то е актьорска игра, то е сценарии, па и афтър афтърпакшот и консистентно появяване на кифлата вафлата от първата реклама. Накратко, благодаря ти вафла Хели, че внасяш разнообразие в нашето рекламно битие. Честно, първият клип беше реално по-добър.

11 коментара:

nikola каза...

Очаквай изненадащата от една БГ ресторантска верига скоро:) С почти същата сюжетна мощ:) Да се счита за тийзър

АНДРЕЙ каза...

Откъде ги намираш тия.

Александър Крумов каза...

Е, определено ме тийзна. Коя е? Happy?

Александър Крумов каза...

@АНДРЕЙ късмет, човек. Спазвам максимата, че ако искаш да си поне малко в час с ежедневието на масите, трябва да не прескачаш ПланетаТВ твърде бързо. Като им хвана рекламния блок и си го изглеждам и воала, ей я наша Хели :)

nikola каза...

Пуснаха я вече? Малко ме хвана срам:), но липсата на телевизор така се отразява...

Александър Крумов каза...

Хаха, налучках. Не се сещам коя е рекламата.

Ventsislav Vasilev каза...

На мен лично рекламата ми харесва, а има и сюжет. В пъти по-добра и забавна от тункващата реклама.

Александър Крумов каза...

Ниски изисквания имаш, Венци.

denica каза...

Е тва е кифла... Вафла? - ми хареса

Димо каза...

Е тази е с класи над първата.Нещо като забавен бавноразвиващ се индивид в някоя комедия - кара те да се захилиш тъповато.Докато първия клип ме караше да си желая аз да съм бавноразвиващият се ,за да не възприемам това което съм видял....

Цочо каза...

Абе какви сте вие янлъш специалисти? От маса време първата свежа и недосадна реклама, която виждам. Смях се искрено. А и вафлата /не кифлата/ е страхотна.