понеделник, 31 август 2009 г.

Морски специалитети'09 (част 1)

Върнах се! Липсвал съм ви, знам, тъй че директно на впечатленията от южното море.

Българският туристически деец е самоделец. Не откривам топлата вода, просто се отчайвам. Маркетингът е просто една чужда дума за тези хора. Няма значение дали става въпрос за хотелиерство или ресторантьорство. Следващите аматьорски фотоси потвърждават аматьорската действителност:

Баничарите са мили и оригинални. Някои трепят рибата просто...



...а други държат да знаете, че ползват маргарин



Пицарите, пък, залагат на апетитни визии на затлъстели хлапета. Плоскостта с момченцето с голямата глава служи едновременно за меню. рекламна визия и параван за тези, които пригoтвят пиците. Въобще, синергия в действие. Между другото имаха доста клиентела, може би защото продаваха цели по-малки пици, които се печаха на момента.



Морските предприемачи мислят, че са хипер оригинални, когато се стигне именуването на зведенията и хотелите.

Специално за феновете на Милан и Интер...



А когато хотелът ти се казва "Жасмин" съвсем "логично" е четерилистната детелина да е твоя избор номер 1 за лого.



А колко борд менюта са нужни за да напълниш празната площадка пред заведението си? Очевидно пет не стигат. Не че количеството им означава, че минаващите на минимум 20 метра пешеходци могат да разчетат нещо, ама то сигурно не е и нужно.



За финал. Тегличи. Няма как да не си мислите за тях, когато сте в Китен. Майната му на плажа! От къде мога да си намеря хубав теглич? Това е изконният въпрос, на който отговаря следния "рекламен" материал.



Така теглейки към продължение завършва краткият фоторепортаж от Китен. За щастие не е толкова извратен като северното черномориe миналата година. Във втори епизод малко размисли от Бургас, за щастие с не толкова селяшки привкус, въпреки че Китен се оказа град.

*** Бонус снимка за феновете на червените гяволи. Най-яко брандираната олдскуул джага с навес.

9 коментара:

пламен каза...

Т'ва със 'сичко трепач е стар крайморски маркетингов подход... по-стари са само пицериите Алф! :-)

Александър Крумов каза...

Евала! То имало традиция :) Личи си, че нямам поглед по-назад в историята :) Значи имаме постоянство в комуникационната стратегия. Профита са били :)

dagoburd каза...

О.о Това с тегличите го има навсякъде. Единствената разлика е, че това е съкратена версия, пълната е
Тегличи
_______
Радиатори
_______
Ауспуси
08"-някакъв-номер"
bgteglichi.com

И под навсякъде имам предвид както на пътя София-Варна, така и по пътищата в Родопите край Перперикон, Кърджали, Момчилград, Чепеларе, Пампорово, Девин, Триград, Доспат, Пазарджик; към Албена по Черноморието също ги има и на всякакви други малки пътчета и пътченца. И са винаги закачени по дървета по няколко едно след друго, всичките изглеждащи нови - от над 300 (на око я казвам цифрата разбира се) такива реклами, само една имаше която беше избеляла. А за хората които са ги слагали маркетинга явно е много важен - имаше на места където човек трябва да е луд да слезе от колата, пътя е тесен, има голямо движение и е доста вероятно някой да го отнесе

Александър Крумов каза...

Абе и аз съм ги виждал на супер много места. Замърсяват, но пък преследват шофьорите навсякъде. Може и да им върши работата.

Yani каза...

освен всичко останало, собственика на джагата е помислил и за удобството на играчите - нивелирал е масата с подръчни материали, та да не се усеща наклона. евала!

Александър Крумов каза...

Абе спорно е колко е нивелирана :)

Пламен каза...

Чшшш... не се ебавайте с Театъра на мечтите! Бербо беше ли там някъде?

Александър Крумов каза...

Загряваше си китките за фургона :)

П.П. То това игрище е все едно камерна сцена на Театъра на мИчтитИ

Алекс каза...

Хохохо, това с тегличите го видях и на моята улица в Шумен. :)) Написано на дебел картон , който е прикрепен с кабърчета за дървени летвички, които от своя страна са забити по дърветата покрай пътя. Не знам каква фирма е това, но е супер аматьорско. Но явно за стандартите на нашата мила Татковина върви. :))