понеделник, 8 февруари 2010 г.

Къде си бе, момче!?!

Завърнах се! Едва ли съм ви липсвал, но все пак... В момента имам своя малък празник, тъй като температурата ми падна под 37 градуса за пръв път от събота вечер. Ура! Тъй като за 10 дни неписане осъзнавам, че съм позабравил как ставаше номера ви пускам един кратък обзор на януари, ама наистина кратък: най-успешните постове бяха Тойота самоубиец (без да е карал Prius), youtube играта на Loop и краткия обзор за мъките на шоколади Boss.  Също така искам да напомня, кой беше може би първият, който повдигна въпроса за Чипи и нашенските солети. А сега вижте тази новина, ако сте я пропуснали. Тъй като в момента имам желание да компенсирам за времето, през което не можех да пиша ви пускам линк към рекламите на тазгодишния Super Bowl. Повечето са слабички, но има и някои които си заслужават. Очевидно и американските копирайтъри страдат от липса на вдъхновение понякога. Продължавайки на американска вълна бих желал да ви запозная с най-готинaтa късометражнa анимация номинирана за Оскар тази година. Ако все още се съмнявате каква е сексуалната ориентация на Мистър Пропър, Logorama ще ви покаже суровата истина. ENJOY! (via framespotting)

2 коментара:

bilkata каза...

Филмчето е страхотно, мерси! :) Много ми хареса ролята на макдоналдския палячо - винаги ужасно ме е дразнил като визия, до степен преди време да откажа да снимам дъщеря си до него (добре, че бързо се разсея и не страда невинното хлапе)
И като почитателка на Субару не можах да не забележа как Милки уея накрая е целия направен от малки субарки емблемки :))))))))))

По-бързо оздравяване!

Katz каза...

BIC-четата са сладури :-D