сряда, 4 август 2010 г.

Боята е анти...

- Жоре, изми ли си ръцете?

- Извинявай, майсторе!

Трък, трък, трък по стената и воала, Жорето е чист и готов за хирургични намеси:



За боите с марка Леко писах преди повече от две години, тогава промотираха Леко Gold, a сега е време за Silver. За мое огромно съжаление не можах да открия другите две реклами на продукта, но те със сигурност са направили впечатление на рекламояди, като вас. Накратко, налудничавите сценарии се въртят около изкривената хиперболизация на антибактериалността и възможността за миене на боите Леко със сребърни йони. Хиперболата сама по себе си е често използван похват в рекламната комуникация, но както всяко нещо трябва да се използва с мярка и до степен, която не превръща продукта в смешка. В желанието си да комуникират качествата на продукта от Оргахим го представят в контекста на някакъв пълен майсторлъшки фарс. Бояджийте затварят прозореца, че да дишат сребърни йони, търкат си ръцете в стените и хоспитализират боядисвайки. Така посланието придобива неправдоподобен вид, все едно боята е самодостатъчен фактор за хигиена и здраве. Най-забавното е, че описанието на Леко със сребърни йони в сайта на Оргахим сякаш описва точно това което можеше да се каже съвсем директно в рекламата. Между другото точно както Леко Gold, Леко със сребърни йони се предлага само в бяло, което щеше да си има съвсем логично обяснение при едно по-изчерпателно изреждане на основните характеристики на продукта.

2 коментара:

Dimitar каза...

Нали знаеш, че народа (в това число слагам бранд мениджмента на Оргахим и рекламистите) се кефи на прост хумор и прилики със "Спешно отделение" и "Доктор хаус"? К`во те учудва? Да си слушал разни радио станции напоследък - там какви шедьоври се въртят!

Александър Крумов каза...

Абе то, само единият клип е на болнична тематика. За другите два какво да е обяснението? :)