неделя, 17 октомври 2010 г.

Вярваш или не, Kubeti се комуникират добре

Сякаш Kubeti надживя объркването на ранното детство и днес вече е марка насочила се в правилната посока. Не, че първите реклами на марката изглеждаха твърде неефективни, но пък изграждаха един леко порочен и размит бранд образ. Този период обаче остана в миналото - портфолиото беше развито и диверсифицирано, опаковките бяха променени и цялостната комуникация на марката стана доста по фокусирана и консистентна. Пакетаж, ТВ реклама и интернет сайт се обединиха в едно. Най-явен пример за това е следния промоклип:



Постепенно ТВ клиповете на марката добиха сравнително унифициран и различим стил. Слоганът също беше откоригиран и всичко това с единствената цел да се вдъхне идентичност на продукт, който сам по себе си е обикновен сухар с подправки.









Да, клиповете не са перфектни, но са различни и твърдо се отличават на фона на повечето реклами в ефира. Особено компютърната анимация е на доста добро ниво - а тя все пак е нещото, което интересува живо днешните ранни тийнове. Е да, вярно е, че по пътя към този цялостен образ на марката имаше известни недоразумения, но какво пък - всеки си има бъгове, както се казваше в една друга реклама :)

5 коментара:

nname каза...

кой ги прави?

всичко на Фикосота е силно: Брускети Марети, луксозната вафла...

alexis.machine каза...

ми, ние:)

bilkata каза...

Ми браво тогава ! :)

miteto каза...

Може да са сухари, ама се продават. Руските Хрус тийм обаче направо разцепват с рекламна кампания : http://vbox7.com/collection:1029672

Александър Крумов каза...

Може да се продават, ама са сухари. За туй требе брандът да е силен и такъв се опитват да правят колегите. за което ги хваля...

А иначе тия руснаци са мноо яко изтрещяли - кефят на макс :)