петък, 6 май 2011 г.

Касичка тремоР

Ей, това е работа! Дилянка да те сапунисва и плакне.

 

Чисти сметки, чиста рекламна безвкусица. Ето и няколко извода, които си извадих, след като гледах рекламата:

- Постпродукцията трябва да се взима по-насериозно ;)
- Въпросните касови апарати се позиционират ясно спрямо собствениците на кафенца и магазинчета до 50 кв.м, но само ако са от мъжки пол.
- Безвкусната реклама е идеална за споменатия таргет.

8 коментара:

АНДРЕЙ каза...

Барем и Дилянчето да я бяха понамокрили...

джеки чан каза...

брифът прозира.

_mARV каза...

Еми какво друго ти трябва:
Мацка - Check
Цици - Check
Мокра фанелка - Check
Никаква връзка с продукта - Check
Два слогана - Check

Шефчето на фирмата се е пробвал с мацката.... Likely :)

Александър Крумов каза...

E тя пък Диляна едва ли е толкова лесна. Чак пък да се занимава със шефчето.

merciful каза...

оставете диляна, тя няма общо със сценарий и продукция. но забележете на чий сайт се появи: http://premierstudio.eu/bg/index.html
жокер: ники мутафчиев

Александър Крумов каза...

Че кой е казал, че има нещо общо - вероятно щеше да се справи по-добре :)

nname каза...

До колкото разбрах "идеята" и "сценария" идват лично от собственика на фирмата за касови апарати, а за хората, които не са го вразумили навреме, бил отделен специален казан в Ада :)

merciful каза...

нито сценарият, нито идеята, нямат общо със собственика. сценарият в първоначалният си вариант е читав. преди да бъде пипан от велики режисьори, които не могат да работят в екип, защото мислят, че са по-добри от всички, а накрая се оказва, че просто са се изсрали в/у чуждия труд.