неделя, 7 август 2011 г.

Ideas vs. Budget

Хубаво е, когато глобален бранд вземе да се пречупи и даде кинти за създаването на facebook кампания специално за България. Иде реч за Ruffles и кампанията, която тръгна скоро на http://www.facebook.com/rufflesbulgaria.



Очевидно бюджетът на активността е бил бая скромен, тъй като на моменти приложението е леко user unfriendly.

За да не стане наистина забавно, ги няма логичните ежедневни клипове. Old Spice бая ни разглези в тази насока, но Ruffles Challenge все пак е някакво начало и опит за следване на глобална тенденция. Евала за избора на олигрофените за главните роли. Малко им мина времето, ама така и не се появиха нови олигофрени, които да ги заместят.

Мога да споделя какво ми липсва в изпълнението:
- Като потребител не ми става ясно какво търси журито, нито пък кога ще се заснемат и пуснат в циркулация предизвикателствата.
- Вътре в приложението ми липсва клипът, всичко седи твърде статично
- Ако си пуснеш предизвикателството и не го напънеш да се популяризира, после успех да си го намериш в купчината с предизвикателства два дни по-късно, примерно.

Като цяло идеята ми харесва, аман от кампании в стил "качете снимка на бебето си по бански и съберете най много лайкове" за all inclusive в Хисаря.

3 коментара:

nname каза...

хубава идея със повече от скромна реализация. по телевизора въртят краткия клип ( http://www.youtube.com/watch?v=6NOrpL0uYcg&feature=mfu_in_order&list=UL), а от него не се разбира нито че е фейсбук игра, нито на кой адрес да се отиде. дали имат повече от 20 участника?

miteto каза...

Почнаха да вадят клипове, като гледам ще има и още. Може пък и да компенсират лошото начало :

http://vbox7.com/play:69cbeeb54f

Александър Крумов каза...

Колкото повече, толкова повече :) Желая им успех, ако не и ФАРА2012