вторник, 24 януари 2012 г.

Кен без Барби*



Кен е единствената българска марка, за която се сещам, достигнала до лидерска позиция в своя пазар, основавайки комуникацията си почти ексклузивно на радиото, като рекламен канал. Заразни песнички преплитат налудничави текстове, които изтъкват продуктите на марката, като явен обект на желание. На пръв поглед радио спотовете може да се сторят инфантилни и безсмислени, но те успешно позиционират марката по някакъв неин уникален начин, което води след себе си изключително силни позиции на пазара на малотрайни колбаси и по-конкретно кренвирши. Евала на Кен, че не се опитва да бие Белла на тяхната рекламно телевизионна игра (с малки изключения), а вместо това помпат тихичко евтино радио и това им носи резултати.

* По заявка на Мина Хаджи

Няма коментари: