понеделник, 2 април 2012 г.

Моля, служител на Василка...

Коя е най-добрата радио реклама? Tази, при която не можеш да смениш станцията и не те натоварва с твърде много информация. Още по-добра е рекламата, за която ти плащат, за да ти правят. Неволно или не, това се случва с компаниите за професионално почистване. Трупат безценна познаваемост през интеркома на кварталния супер. В резултат на това "Василка" е абсолютен top of mind, а и Sauber не изостава много. Сега се замислете за колко други почистващи компании се сещате на примависта...


снимка: raflowers

4 коментара:

Апостол Апостолов каза...

Средностатистическият гражданина се сеща САМО за "Василка", защото тя започна да действа у нас още преди промените. Фирмата е близо четвърт век в бизнеса и това е ЕДИНСТВЕНАТА причина да се сещаме за нея. Всички други аргументи са несъстоятелни и глупави.

nname каза...

май си минавал пак през Метро :)

Александър Крумов каза...

Не, от онзи сладък ден не съм стъпвал, няма и да стъпя.

anton каза...

Не е измислено, АпостолОФФ се е набутал с минимум 700 Евро. Подробностите тук:
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/04/13/kak-apostol-apostolov-se-navytri-s-minimum-700-evro.939684