сряда, 2 декември 2009 г.

НоеНври

Айдеее и ноември го изкарах. Успешно при това. Facebook се оказа благодатна среда за Маркетинг лоКал и за месец събра цели 151 маркетинг фена. Поласкан съм и благодаря на всеки присъединил се във фенстраницата от все сърце.

Обратно на полето на Маркетинг лоКала светата троица от най-четените постове се подреди в следния ред:

Нумеро уно - рекламните стожери от Best Foods, които можеха да създадат история, ако бяха гледали от големите как слабата реклама може да се облагороди със само един надпис накрая.



Първи подгласник - Мелодраматичните напъни за блокбъстър препратки на Multirama. Кампанията им изглежда да има доста добро насищане, което ще замаже лабавото изпълнение. Предполагам, че реализацията на идеята просто е била голяма лъжица за бюджета им.

Втори подгласник - класическите снаксове, като солетите са нашенски, но в България няма производствен капацитет за тях. А като си ходех на село баба ми пържеше люспи от необелени картофи... да бе, да!

2 коментара:

Digital Rebel каза...

Кой ти разбира от реклама в днешно време!? има един синдром в България - колкото повече пари имаш, толкова по-зли и по-грозни неща правиш!?

Класацията ти е много добра, Best Foods убиват не рибата, ами синия кит!

Но съм сигурен, че онази реклама на онова лекарство, добавка ли беше, в една баскетболна зала, където си раздават точки - че от нея може Океана да заври! :P

Александър Крумов каза...

За "Иииимунобор, здравите в един отбор!" ли говориш :)