понеделник, 7 декември 2009 г.

Просто Би

bTV си има ново лого щото, видиш ли, развивали революцонната мултиплатформена медиа или нещо от сорта. Пълен b конект ги е напънал. А логото е меко казано безлично и скучно. В предното поне имаше добра комбинация между кирилица и латиница. Напомня ми нечия друга корпоративна идентичност, но за съжаление не мога да се сетя на коя. Призовавам Пламен, като по-знаещ, особено когато става въпрос за лога, да ми каже аз ли не разбирам от лога или наистина това тука е доста лабаво за пазарен лидер, пък бил той и дезинформиращ, и политически угоден, като bTV.

11 коментара:

voxy каза...

освен че стои зле, логото е евтино, никаква оригиналност, едно голямо нищо като дизайн

Димитър Димитров каза...

Целия редизайн на телевизията куца.Тази вечер по новините имаше директна връзка от Крумовград, като под двата екрана - студио и кореспондент имаше оставени празни "кутийки", които явно трябва да съдържат допълнителна информация.
Доста помпозен интерфейс за една телевизия, приличащ на изкопиран от безплатен HTML шаблон. Логото изглежда като набързо нахвърляно.
Явно Facebook манията си казва думата, но все пак това е лого за телевизионен екран, като в случая оставам с чувството, че заема прекалено много излишно място на екрана...

Елена каза...

На мен по-скоро ми пирлича на Ь (ер малък) отколкото на Б ?!?!? Нямам претенции да разбирам много от дизайн и лога, но това просто не ми допада.

Александър Крумов каза...

Дали в следствие на моята молба или не Пламен логореагира :)

http://theplamen.blogspot.com/2009/12/blog-post_07.html

Digital Rebel каза...

на мен ми харесва колко много отива на цветовата схема на Маркетинг ЛоКал :P другото - кучатата са го яли, нали гледаме телевизия не заради логото и др подробности, ами заради съдържанието - новини, предавания, филми.

Александър Крумов каза...

Това с цвета на логото на БТВ не е случайно :) Благодаря, че забеляза

Dyad каза...

И на мен по-скоро ми прилича на ь (ер малък), а и е много крадено това лого.
Откакто взеха да пускат турски сериали, все по зле става тази телевизия...

Пеши каза...

Що бе да не си говорил с Мъри(док) да му купим би ти уи- то, че са сменили цвета :)
Иначе логото не става. Цветът не става. Не ме разбирай погрешно, това ми е един от любимите цветове(съвсем сериозно). Само, че за телевизия, това повече ще отива на някой секс канал с водещ Азис или нещо такова.
Аз ако бях натоварен с тази отговорна задача, щях да използвам еднократен символ, тоест без TV, щях да взема II и да го разкрася по - възможно най - недразнещ и елегантен начин. И е съвсем възможно да оставя логото в бяло.

Пеши каза...

Оп, последно.
Сега видях линкът с на Пламен блога. И мога да твърдя, че прозрачно (транспарентно) лого хич не е лоша идея, стига да се вижда по някакъв начин :)

пламен каза...

Ами не е в резултат на твоята молба :-)

Прилича на около хиляда лога на уеб приложения и сайтове, не мога да се спра на едно.

И една корекцийка: лилаво е логото на Би Синема, на самото Битиви май няма зададен цвят...

Александър Крумов каза...

Важно уточнение за лилавия цвят :)