петък, 19 февруари 2010 г.

Кабелът се върна в играта

Очевидно има несъгласни с твърдението "кабелът е извън играта". Дали е добра идея да градиш рекламното си послание на силна конкурентна реклама е спорен въпрос.

4 коментара:

Dimitar каза...

А бе за телевизори все още става! Но си мисля, че тактиката да се присламчиш към вече позната реклама на продукт (по точно към кеч-фразата), на който не си конкурент, не е толкова лоша. От друга страна пък, показва липса на въображение. Тази табела е доста натруфена, прилича на табло за обяви, където 100 човека са написали по нещо ;-).

Александър Крумов каза...

Ами според мен реално има някаква форма на родова конкуренция в случая, а относно съдържанието на визията... манджа от шрифтове и объркан фокус.

Владо каза...

идеята за заигравката с кабела е добра, щото все пак няма човек, който да не е гледал и запомнил рекламата на мтел и така можеш да трупаш само активи на нейна база. Изпълнението обаче... :)

АНДРЕЙ каза...

Значи явно тука не става дума за София,а за В.Търново(ако не греша) там мисля ,че няма толкова конкуренция.И самия факт познаваемост е доста ценен в случая.

П.С. Ко не му харесвате н кала.Аз прилегно имам сигурно 10 м. кабел и ако искам моа да ида навсякъде..вкъщи.