петък, 3 септември 2010 г.

Маркетинг лоКал на море 2010

Тази година екипът на Маркетинг локал заложи на Бургас и околностите. Определено не съжаляваме, но съжаляваме, че свърши. Ето и по-интересното:

- ДСК бяха изсипали парици за Spirit of Burgas и със сигурност си размърдаха онлайн банкирането поне за няколко седмици. Като гледах хората около мен, определено не изглеждаха да ползват онлайн банкиране особено често. На снимката - чудесната симбиоза между банка и бира върху фургон :)



- Официално ви разрешавам, да ви е яд, че изспуснахте НАХАЛНО ниските цени до "Славейковото пазарче". Обявата е култова не само, заради текста, но и заради тоталната липса на споменати марки. Защо ли?


- Най-култовата визия на това лято. В общи линии може да се обобщи с "Eat that, Nestle!"



- В средата на сцената е Веско Маринов. Летният театър на Бургас беше фул с пенсионери, дошли да слушат нещо без пари, а над седалките по за две минути се изреждаха такива, като мен, които искаха да се докоснат до весковата магия и да избягат панически. Ако насядалите са таргетът на спонсора Оргахим, то последните ги чакат скромни продажби.



- По морето и знакът на еврото често е менте.



- Хвала на тоз светъл бизнес ум кръстил ресторанта си "Статистика", жалко че от него е останало само едно изоставено бордменю.



- Може би така би изглеждало детето на Pizza Hut и хипермеркет HIT, ако се бяха събрали.




- Черноморската версия на BOGOF промоция. Далаверата е пълна за този, който я открие.


- Да овържеш целия център на Бургас с транспаранти - 500 лв, да ги отпечаташ с печатна грешка в основна дума - БЕЗЦЕННО!



- Като стана въпрос за ХИТ, а и за грешки:


Това е! Догодина може пак :)


П.П. Ако стигнал чак до края на поста може да си припомниш фоторепортажите от 2008 и 2009 г. (част 1 и неоткриваемата част 2)

Няма коментари: