сряда, 16 февруари 2011 г.

Семето на хулигана

ВНИМАНИЕ! Хулиган вилнее в родния ефир в последните дни. Отличава се с ултра яка опаковка и провокативна брандинг концепция. Забелязаният ТВ клип се отличава с лебеди и леко извратени сцени, обвити в слънчогледово и тиквено семе. Органите на Маркетинг лоКал са приятно изненадани подозират, че зад така описаните деяния седи маркетинг отделът на (!!!) Каменски и Синове (Италфууд индъстри. Умоляват се читателите, които имат информация по случая, да се обърнат към най-близкото място за коментар под поста. Анонимността им е без значение. Коригирано на 22/02/2011)





П.П. Преди да отбележете колко неграмотно е написано името на марката, прочетете текста, който седи на опаковката:






19 коментара:

ng каза...

Всичко им е супер с изключение на слънчогледа, много твърд и безвкусен.
Язък.

Александър Крумов каза...

Не мога да коментирам продукта, тъй като не люпя :)

public image каза...

NG, много ме разочарова, от няколко седмици търся удачен момент да опитам слънчоглед.
Клиповете... след като изгледам някой средностатистически рекламен блок ми се стуват доста добри, иначе нещо им липсва.

Александър Крумов каза...

Никой не споменава, дали има доказателства за вината на заподозрения производител :)

nname каза...

клиповече са готини, но малко ми простее опаковката

Александър Крумов каза...

Е семките не предполагат особена софистицираност :)

Dimitar каза...

Малко ги прехвалваш май! Рекламата е по-скоро различна, отколкото оригинална, пък и все пак да отличиш едни семки от други не е лесна работна! Ако наистина продуктът не струва обаче, знаеш какво следва - пцувни!

Александър Крумов каза...

Реално хваля само опаковката :)

Боко каза...

Не мисля, че имат нещо общо с италфууд, тотално различен стил е.
Освен това, не е неграмотно написано, а напротив - учудващо грамотно. Просто не си го разбрал защото явно не си много по футбола :) Написано на автентичен британски хулигански английски...
Честно казано това е най-добрият packaging мейд ин бг от години насам! ТВ рекламата не ме впечатлява чак толкова, идеята не е лоша, но реализацията я прави твърде объркана.

Александър Крумов каза...

Ако не е ИталФууд, кой е тогава? ПепсиКо и Пенелопа е първия вариант, който ми изниква.

П.П. По футбола съм, ама не съм по хулигантсвото, така че имам извинение :)

Stan каза...

Аз залагам на този вариант:
http://www.kamenski.net/index_en.htm

Иначе семките и на мен са ми безвкусни :)

Александър Крумов каза...

Имаме новина :) Стан, ти си втория човек, който залага на Каменски, така че истината е разкрита.

Боко каза...

ами то на опаковката си го пише това каменски , така че не е кой знае каква новина :)
а тук можеш да продължиш проучването
блог където пишат за дизайна на опаковката - виж коментарът my mom designed this, води към този блог - сега остава да откриеш и коя е майката... абе сложно е

Tihomir Petrov каза...

Рекламата наистина е много яка. Освен това опаковката на самите семки е изчистена и свежа. Аз имам малко пристрастия де - Павлин ми е познат, а той е един от играЙщите в този спот :)

unIDfied каза...

Боко, HER MOM designed this, INDEED.
И не само това.
Продължавай да търсиш:)

СЛОНА каза...

ФФ АБЕЕ ПАЛЯЧОО, ЩИ ДАМ ЕДИН ИЗНОС И ДВА ЕКСПОРТА ХАХАХА
СЕМКИ ЗА ИЗНОС. ПОЛЯЦИТЕ ЧОПЛЯТ , ДА ТИ ГО НАЧУКАМ В РЕКЛАМНИЯ АГЕНТ .
НЕ РАЗБРАХА ЛИ ТИЯ ОТ ФИКОСОТА КАМЕНОВИ БРАДЪРС, ЧЕ С КУБЕТИ ,БРУСКЕТИ МАРЕТИ И ОЩЕ НЕКВИ ТЪПОТИИ
БЪЛГАРСИЯ ПАЗАР НЕ СЕ ПРЕВЗЕМА , ОЛИГОФРЕНИ

Александър Крумов каза...

Пич, радвам се, че темата те интересува живо, но втори подобен коментар няма да мине модерация.

Nikko каза...

ето го и търсеното рекламно лице
http://www.7sport.net/archive7ds/2010/09/24/fb_1footbg/d5876_16.htm

DM каза...

семките са страхотни и мога да изям цяло пакетче от тяхл не ме надуват като черния.... :)