петък, 13 май 2011 г.

Рекламгин

Маркетингът на лекарства е гадна работа - трябва да експлоатираш болката и страховете на хората. Да ги плашиш и дори заплашваш със съсипани семейни отношения, влошен сексуален живот, унищожена кариера и безпаричие в следствие на болестни състояния.



Не се сещам за бранш, в който толкова висок процент от посланията да се основат на отрицателни емоции и страх. Разбира се има много реклами, които ти представят продукта или марката, като основна, дори единствена, предпоставка за добър живот, но в повечето случаи са твърде далеч от негативизма на фармацевтите. Последните са лесни за разбиране - страхът е основен двигател зад твърде много житейски решения, а и лекарствените продукти са длъжни да се борят за прозвището "панацея".

А въпросът, чиито отговор не мога намеря е има ли друг начин да рекламираш лекарства? Предложения?

П.П. Лирично отклонение

3 коментара:

Tisho-Млад Маркетинг каза...

До колкото съм чел из литературата писана от специалисти по психология на рекламата, негативните емоции не продават, а дори отдръпват потребителите от продуктите на даден бранд. Може би един добър начин за това е да се покажат ползите от продукта, а не причините за болката. Така ще стане по-меко.

Ivan каза...

Нали знаеш че Фармацията е единствената индустрия която /уж/ се бори с причините за собственото си съществуване. Тя е поставена на две основи - страха от болката и желанието на хората да живеят вечно без да остаряват ако може.

тома белев каза...

С беналгин се чуствате прекрасно, даже и след силно главооболие. така цялата реклама може и да е с усмихващи, играещи, празнуващи и други подобни хора, да се сложи силен виц или красиво място.