неделя, 24 юли 2011 г.

Задръстване

Нали го помните оня лаф "Какво е задръстване? Един вътре със запек, един отпред с диария.". Е, днес нещо подобно се заформя с активното участие на брас секцията.

Преди време се въртя ей таз реклама:



Сега се върти една друга, която експлоатира същата тема (рекламата е в британския си оригинал, не намерих бг версията, ама пък разбрах, че оригиналът е на...JWT London, хаха)



Сега к'во праим? Една и съща песен за противоположни проблеми. Вътрешностите ми са конкурент на Софийската филхармония, само че без хармонията. Очевидно запеченият клип е правен с подръчни материали/инструменти. А това, че другият е с "3D" анимация и с подпис "Yes, I am from London", не променя факта, че и той е кофти визуализация на, може би, кофти метафора.

Явното заключение - дали ще показваш хора в тоалетната, хора извън тоалетната придружени от тоалетна чиния или ще търсиш "възвишена" музикална метафора, фактите остават - говориш за акита по телевизора, а там може да се говори само за... Бойко?

П.П. И този пост е по поръчка на Гери, която дори има рожден ден днес. ЧРД, Гери! Ти си знаеш, коя Гери си :)

4 коментара:

пилот каза...

http://vimeo.com/26753142

Александър Крумов каза...

Не виждам връзката с поста, но съм съгласен, че клипът има нужда от споделяне :)

*** каза...

Аз лично дори ще направя ембед видео в моя сайт,харесва ми! :)

Александър Крумов каза...

А на мен започнаха да не ми харесват опитите за сърч оптимизация с безмислени коментари :(