сряда, 26 октомври 2011 г.

Довери се на розовото или...

В последно време все ми се набиват в съзнанието дразнещи и откровено тъпи реклами. Тъпотатата сама по себе си също е добър похват да бъдеш запомнен и управляващите Vanish очевидно знаят това. Следователно от известно време ни пробиват мозъка с "Доверете се на розовото" и някаква налудничато изглеждащо жена показва как се прави ръчен зуум, бутайки розова туба на преден план. Има и другия доста страшен момент - редовата домакиня изглежда има нужда от тези елементарни команди, което може и да е самата истина.

В момента се върти бруталния клип под надслов "Каква приятелка е тя, че не ми връща блузката?". Всичко се крепи на неопетнимата логика, че приятелството е, като една блузка - едно леке и до там. В същото време някаква очевидно чужда жена, която целогодишно ходи по розова тениска, почва да ти дава акъл какво да правиш, за да ти върви живота нормално. От Vanish трябва всеки божи ден да се благодарят, че нямат реален конкурент в категорията си, който да хвърли някой лев за телевизия, че току виж тая розовата ще напълни розовите си гащи до границата на непочистваемото. Но реалния проблем на Vanish не е, че клиповете са поредната проверима реклама, а че ситуациите са изсмукани от пръстите, крайно преекспонирани в комбинация с нарочно фалшив сценарии и актьорска игра.

За ваше и мое съжаление, не намерих въпросния клип. Намерих един по-стар но не по-малко дразнещ. Още веднъж се моля това да е търсен ефект.



И тъй като не мога да се нагледам на рекламите на Vanish, прилагам една международна подборка от розови клипове.

Индия или нещо такова


Майне бесте блузе


При чехите даже розовият вестоносец е мъж


Британската версия на майне бесте блузе


Бразилската розова леко се кара даже


Между другото има и някои не така банални реклами на Vanish. За съжаление тук получаваме както винаги второ качество, дори и от рекламата.

5 коментара:

Pippilota Mentolka каза...

Тоя проблем никога не съм го имала, щото да си давам дрехата на приятелче винаги ми е било супер неприятно. Давала съм книга и са ми я връщали в ужасно състояние, та да си дам "любимата ми блуза" да има да взема.
Иначе пробвай с абсолютно нерекламираното Meglio и забрави за тоя маркетиран розов мехур ;)

public image каза...

Е него (автора) май не го е%е за качествата на продукта, просто рекламите са от друго измерение

Александър Крумов каза...

@publicimage за това си прав :) темата е рекламната комуникация, а не продукта. Сигурно го бива, ама е нерелевантно в случая.

VILL каза...

Като цяло ме разбиват от всякъде рекламите за омекотители, прахове за пране и етц.
" - С какъв парфюм си?
-Не, това е прах за пране" - ЙЕЙ изпрала си се :)
"-Много хубава нова черна риза
-Не е нова - прана е с Первол" - Ииииии хоп от дамската си чантичка вади Первол...
Амии не - НЕ МОГА да ги разбера тези реклами :D

Александър Крумов каза...

Subliminal messages :)