сряда, 2 ноември 2011 г.

Свободата, Санчо...

Следва един чудесен пост от един от най-активните фенове на Маркетинг лоКал във Facebook. Браво, Благо и мерси.

Свободата, Благо, е като салама киселото мляко... Салама! Киселото мляко! Салама! Киселото мляко! ... В тази сложна главоблъсканица ме хвърли концепцията на Кисело мляко Freedom.



Очеваден е стремежът на производителя да се докопа до място в поста "Топ 9 бг имена на млека" на The Marketing Blog. Криетивът навярно е плод на общите усилия на Бор Чвор и Герма-95, две компании, които не са непознати на българския млекоядец.



Щастливи косатки и вторачени сурикати красят кофичката на този уникален маркетингов и стандартен хранително-вкусов продукт. Зад дъбоката идея явно се крие скрита кампания на WWF или Animal Planet за опазване на биоразнообразието. Очаквайте Айрян Freedom с кенгуру, сирене Freedom с мравояд и кашкавал Freedom с коала.












Трудно ми е да си представя къде е връзката между млякото (кравата) от една страна и косатката и сурикатите от друга; между Балкана от една страна и окена и саваната от друга. Може би нещо ми убягва. Очаквам вашите идейни разяснения в коментарите.

Благо ми е,
Благо Янакиев

7 коментара:

Kalin каза...

Поклон пред този криейтив!!! Влиза в залата на славата на БГ млеката!

_mARV каза...

Може би хората са гледали Брейвхарт като са го мислили това мляко... нали знаеш, "Дей мей тейк аър лайвес, бът дей уил невър тейк аур ФРИИИИИЙДОМ!"

Благо каза...

"Волният Уили" със сигурност има пръст в дизайна на по-нискомасления вариант.

Kalin каза...

А как ви звучи извара с къртица?

Pippilota Mentolka каза...

Може би искат да подчертаят виското качесто на продукта си! Нищо не разбирате. Опаковките са нещо като "от пиле мляко", който израз натоварен с леко негативна конотация, бива заместен от "от косатка мляко" и "от сурикат мляко" - представете си колко би бил труден добива на въпросните млека и членове на какъв елитен клуб ставате, позволявайки си да ядете точно тях. За елитарността на млеката говорят и нестандартните им маслености, които са направо "няма втори на пазара!", ама какво да ви разправям.

Александър Крумов каза...

@Пипилота хаха, вкара непоклатима логика, яко.

public image каза...

Обяснил клиента на дизайнерите поръчката и накрая добавил "...и ако може този път да сме без тия клиширани крави". Баси лепиларите!