вторник, 29 ноември 2011 г.

Как така те кърши?



Все едно са го правили създателите на "просто фантастиш". Толкова се вдъхнових, че предлагам да се дефинира нов жанр в рекламата - Хомеопатетична реклама. Определение: рекламен клип на лекарствен продукт, създаден със нулев бюджет, естествени подръчни материали и снимачен екип от дивата природа. Несъдържапарацетамолпредиупотребапрочететеупътването.

Сега, като го прочетох т'ва определение, то май повечето реклами на лекарства са такива. Някакви забележки/добавки по определението?

14 коментара:

Боко каза...

Същия продукт, друга гледна точка :)
http://www.behance.net/gallery/NN-NNN-Homeopathy/940655

Dimtar каза...

Very nice indeed! Гледайте рекламата на Имунобор и ще си скъсате дипломите за рекламисти хаха. Това е нищо!

Александър Крумов каза...

В описанието на тия банери пише за някакво нежно и меко лечение, което изобразяват?

Александър Крумов каза...

Абе Митак, за Борола си има специален пост http://marketinglokal.com/2010/07/28/%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B0/

Nikolay Nikolov каза...

0:23-0:24 - любим кадър, мацката минава пред камерата и кадъра е оставен след пост-продукцията...таланти :)

Александър Крумов каза...

Търсен ефект :)

Ivan каза...

Значи колко са ви изкривени рекламистките мозъци :) :) :) Вместо да ви направи впечатление каква майка има това детенце ;) Но като цяло както и в един преден пост писах - вече се чудя до къде може да стигне копирайтърската мисъл, за да направи копито по - отличимо, тука е силната дума "кърши", коя ли ще е следващата catchy думичка :)

Александър Крумов каза...

Силна, но с каква функция в цялостното копи? А, ако го говорим за лекарствени майки, няма по-голяма мръсница от тая на Инфлуцид.

Ivan каза...

@Александър
"силна" я използвах за да добавя язвителност и ирония, ама май не ми се получи :)... Знаех си, че няма как майките, дори разнасяйки насам - натам чаши с димяща, воняща течност, не могат да останат незабелязани, стига да има какво да им се забележи :)

Александър Крумов каза...

Хаха, малии трябва да се видим и да се изясним по въпросите за иронията и фарма рекламните майки.

Edge404 каза...

А за щастливата Ани ('щото няма цистит) какво ще кажете %)
http://www.youtube.com/watch?v=RmZ00fhcFtQ

Александър Крумов каза...

Зле, но можеше и по-зле :)

VILL каза...

Още със заглавието " Как така те кърши" се размсях.
Ужасна е тази реклама. Вярно, че се опитват чрез битово разговорна реч да "пробутат" лекарствен продукт, ама това го гледа цяла България.
Съчувствам му на човека, който го "кърши"
Сигурно като го видят го "кършат" от шеги :)

Diyana каза...

Отдавна търся къде да се изкажа по тоя въпрос, вярно, с 1 година закъсне, но ще разбутам темата. От позицията на обикновен, но не прост рекламозрител искам да попитам: Тия за малоумни ли ни имат?! Около 8 секунда - бащата развързва и маха шалчето на момичето, около 12 секунда - бащата смъква детето и го пуска да си играе ... с шалче около врата ... и някой е платил за тази реклама