неделя, 13 ноември 2011 г.

Време за промяна

Крайно време беше да попроменя блога, че изглеждаше толкова 2008. Поизчистил съм някои елементи и съм тръгнал към очаквания хайп на 2012 - tumblr. Именно на микроблогинг платформата трябва да напомня новият дизайн. Предполагам, че остават някои финални корекции, но като цяло, така ще изглежда Маркетинг лоКал в следващите месеци. Благодаря ви за подкрепата и приятно четене.

П.П. В последните две седмици добавих LinkedIn бутон, горе, дясно, така че заповядайте да се свържем в професионалната мрежа.

3 коментара:

Благо каза...

Струва ми се добра идея всяка тема от началната страница да има някаква картинка. Така по-лесно се ориентирам какво съм прочел вече и какво не (т.е. дали има нов пост или не) и не се налага да изчитам всички заглавия.

Александър Крумов каза...

А защо не пробваш да четеш през Google Reader. Това с картиката ОК, ама какво правим с постовете в които няма. А и ще стане шарения сякаш...

Mirobg каза...

И аз искам картинки!!! :)
Така е някак безлично и скучно.