понеделник, 7 ноември 2011 г.

Да се бодваме



Имах малко по-надуто мнение за Happy. И предните им реклами не бяха върха на кинематографичното изкуство, но "бодвам" е бая ниско профилен глагол за верига с претенции, но пред кризата всички сме равни. В същото време въпросният призив прави клипа доста по-запомнящ се от масовия потребител.

На много интернет люде, кoито стоят достатъчно далеч от масовия вкус, рекламата ще се стори супер тъпа. В своята същност в това се крие нейната посредствена гениалност. Да, сценарият е крайно безидеен и тривиален, но пък използването на телевизионни образи е супер стар и изпитан прииом, които продължава да е популярен на запад. Това, което може би обърква рекламата са трите изключително разнородни типажа, които сядат на една маса. Дали това показва едно ясно или размиващо се позициониране, е трудно е да се каже. Но, като цяло, не е важно какво мислим ние, защото бърз поглед върху коментарите под клипчето във vbox показва едностранната народна любов.

8 коментара:

mi3 каза...

Така става като пазаруваш рекламни лица на килограм ...

Марин каза...

Чудя им се на актьорите в какви чалга клипове се съгласяват да участват.

Moon40 каза...

@Marin: Чалга-актьори за чалга клипове. Джон Гилгууд и Ванеса Редгрейв нямаше да се навият, вервай ми :-)

Алекс каза...

Независимо дали си застаряващ сексимвол, селянин или пък пълен идиот и за теб ще се намери място да се боднеш в Хепи. Според рекламата е важно да си в масовката, а според мен по-скоро не.

Ivan каза...

Хепи 100% са пострадали от кризата, дори ако им погледнеш менюто, в което вече спокойно се мъдри нещо от сорта на тройка с гарнитура. А бяха времена... Та така и с рекламата, трите типажа в нея може би символизират точно тая тройка с гарнитура, на посетителите им - Честито! Аз пък ще си намеря друго заведение със жива бира :)

Vencislav каза...

То кой не е пострадал в тази криза. Иначе съм съгласен, че сюжета на рекламата е тъп, но затова пък известните личности избиват рибата :)

Александър Крумов каза...

Дам, на това се разчита...

denica каза...

Харесвам рекламата, защото започва с двойката, с която най бих се отъждествила, и оттам мога да погледна отвисоко на "тъпаците" и "селяндурите", които следват. С други думи: не всички хора в заведението са готини,но тук са всички.