понеделник, 30 януари 2012 г.

Открийте 10-те разлики

Добрата новина - Загорка започва годината с реклама, която е по-близо до нашенския манталитет. Почти, като оригинално българска седи. Добре, че е финалното сравнение.



Лошата новина - продължава се словашката жилка.



Изводите - изглежда тоталният copy/paste не е съвсем сработил, щом тази година на Публисис им разрешено да вкарат собствени идеи. Мениджърският екип в Горубляне е упорит в продължаването на историята със световното ниво. Дали има смисъл?

4 коментара:

Боко каза...

ако леко перафразиръм майкъл полен - ако една храна/напитка твърди , че е много качествено, то най-вероятно не е

Александър Крумов каза...

Хаха, добре казано. Опасна логика :)

Боко каза...

логиката е проста - този който прави качествена (Полън говори за здравословна, но принципът е почти същия) продукция най-вероятно приема качеството за даденост, за задължение, да не говорим, че е убеден в крайния продукт. Този производител ще знае, че хората като опитат сами ще оценят качеството и няма нужда да хвърля пари да я маркетира като такава. Погледни кои говорят най-много за здравословна храна.... на практика ако гледаш тв това са Нестле, Данон Активия и всякакви други израстъци на химическата индустрия. В крайна сметка основната цел на рекламата може някога да е била да информира, но при днешните бюджети тя отдавна надхвърля чисто информативната страна и сегашната основна цел е да внуши качества, които липсват. Така като гледаш рекламите може много добре да си направиш извод какво НЕ Е един продукт :)

Александър Крумов каза...

Навярно си доста прав, но ги има и дискредитираните брандове, на които потребителите нямат доверие. Понякога е трудно да се каже, кое е качествено и кое не, само от опитването. Добрите химици знаят, как да заблудят небцето :)