сряда, 11 януари 2012 г.

Florina's Unnatural*

Нека бъдем честни - повечето рекламите на сокове (умишлено не пиша "натурални"), които се въртят по българските телевизии са на доста ниско ниво. Да вземем Флорина. Пуснаха си лайфстайл клип лятото с удивителен слоган.



Презаснеха го със сняг и за зимата избраха още по-безумен слоган.



Хора се забавляват с портокали!?! Смеят се изкуствено и позират в силно режисирани ситуации. Това ли ви е липсвало, уважаеми потребители? Милите моменти с любимия сок?

За мен проблемът на "натуралните" сокове, особено българските, не е в това, че не ни карат да си играем с кората на портокала, а в усещането за ненатуралност. А за да подмамиш хората да помислят, че в твоя сок има нещо, което дори бегло е приличало на портокал, трябва да изкараш поне силни продуктови кадри, а не щайги с цитруси, които нямат никакво място в планинска хижа. Соковете не би трябвало да са източник на забавление около камина, а на някакви най-вече продуктови ползи за потребителя. Или пък, като искаш да си по-софистициран и да не говориш за витамини, спести 50-те хиляди лева за снимки и направи нещо с ясна символика, като "Плодовете обичат Granini". Може да звучи/изглежда леко канибалско, ама е простичко и запомнящо се.

* Без концентрат

3 коментара:

Ivan каза...

Аз нямам проблем с Флорина рекламите, те са от типа shiny happy people, още повече те си имат собствена почти in-house агенция, която със сигурност е предложила доста идеи. Проблема ми е, че качеството тотално се скапа, откакто ВМ ги погълнаха/не че някога е било близо до останалите основни играчи/. Пих сок тия дни в един хотел, където нямах друга опция и опитах Флорина 100% портокал - миришеше на химия от 100 км.

Марин каза...

Флорина са единствените сокове, от които получавам почти веднага киселини. Мисля си, че са 100% химия.

Александър Крумов каза...

@Ivan Че те никога не са блестяли. А shiny happy не е лоша основа, но реализацията куца и с тоя продукт всичко е на вятъра

@Марин Едва ли са чак 100, ама това с киселините си е проблем, особено ако не ги получаваш, като консумираш други марки.