вторник, 28 февруари 2012 г.

К(ОО)П



Идилия, патос и едни невероятно звучащи 120 години. Какво конкурентно предимство реално предава рекламата на потенциалните купувачи пред телевизионните екрани, не е съвсем ясно, да не кажа никак. Трябва да избера тази верига, защото е най-старата или защото Орлин Горанов пее на каса №2? Опитът за игра върху сантименталните струни сякаш не е най-важното при избора на магазин, в който да си похарчиш парите...

3 коментара:

Боко каза...

Най-забавно е как показват продукти, каквито преди 9-ти единствено в кореком можеш евентуално да видиш. Споменавайки кореком - кой умник ще върне този бранд на пазара :)

Ivan каза...

Сигурно се шегуваш, не знам дали си заслужава да пишем за тая реклама, толкова е пошла. Виждам някакъв бройкаджия, който се сеща да помогне на пенсионерка, каси, които са задръстени от хора и Орлин Горанов, с ананас и един друг ананас надничащ по-назад от опашката :)

деница каза...

Ако искат сантиментални струни, да извадят Мариана и да я заменят с Росица Кирилова/Кристина Димитрова/някоя, която знае какво е кореком.