понеделник, 6 февруари 2012 г.

Фейс бръснар



Ей това е реклама, която те кара да кликнеш. Привлича с ценна, ексклузивна информация и безценна награда. Ми как иначе, ти си мъж, който има нужда някой да му каже как и с какво да се бръсне най-вече във Facebook.

2 коментара:

Ivan каза...

Принципно Gillette Worldwide имат много добри практики във FB. В Бг офиса им обаче, изобщо не са нясно как да наберат фенска маса и тотално са изкопирали някоя кампания от компанията майка...

Александър Крумов каза...

И през ум не ми минава да поставям под въпрос постиженията на P&G на световно ниво, ама това тука си е смешка :)

п.п. От кога Жилет има офис в БГ? Преди години тука нямаше реален маркетинг отдел.