сряда, 21 март 2012 г.

Кольовата...

Продължавам вивакомската тематика, но този път с добро. Боб заслужаваше конкурентна е***ка. Това, че синият контратакува броени дни след излъването на реклама на Call-YO, e повече PR stunt, отколкото изчерпателен отговор на закачките на Кольо. По принцип Виваком са най-рядко радващия оператор на рекламната сцена, но този път определено им се получи. Само да не ги резнат за сравнителна реклама. Добре са я замазали, ама все пак да не забряваме къде се намираме.

7 коментара:

Dimitar каза...

Таймерът горе вляво върви ли и по телевизията? Изглежда забавно на фона на "таксуване на секунда".

Александър Крумов каза...

99.9% таймерът го няма в реалните излъчвания :)

Ivan каза...

Понякога КЗК пречат на реалната конкуренция, вместо да я стимулират. В тоя случай Виваком дори правят услуга на абсолютно всички потребители, като разкриват скритите условия в БОБ. Не мога да повярвам, че Мтел продължават да са толкова нагли и с нови подходи продължават да скубят доверчивия човечец!?!

ем каза...

Таймерът го няма, да.
Интересно ми е, какво мислиш за приликите/разликите между рекламата на Загорка и на новото сирене Булгареа?!? :)

Александър Крумов каза...

На драфт е в момента, ама докато намеря време всичко може вече да е казано :)

mumintrol каза...

Интересно, човек вече и в блог ли не може да напише "ебавка"???

ЕБАСИ и цензурата! ЕБАСИ и криворазбрания морал!

Александър Крумов каза...

Ти можеш, аз не искам :)