Дали е добра идея да напишеш на опаковката на импулсен продукт "Опитай само веднъж"? Дали това привлича клиенти или ги отблъсква, или просто прави производителя да изглежда несериозно в очите на всеки, който види абсурдния призив? Дали въобще мнозинството от хората се заглеждат в слогана на марката?
5 коментара:
Ами технически процесът на опитване така или иначе се осъществава само веднъж ;-)
Но в истинския живот "опитвам" май не се изчерпва с първоначалната консумация.
Абе в България кой гледа тези смотани слогани. Хората гледат да е евтино, да са чули от някого, че е хубаво(в случая вкусно), или поне добро за парите си и толкова. Боли го кура някой какво пише на опаковката. Не повече от 1% гледат какво пише на опаковката в БГ.
гледат, гледат :) който не вярва, да си избере дадена продуктова категория и да застане за 15 мин да погледа хората какво правят като избират. забавно е ;)
След като видях хлебните изделия "На майка ти питката" се убедих, че българските производители на храна не влагат ум и разум в маркетинг.
Публикуване на коментар