четвъртък, 9 октомври 2008 г.

Креативност, отлична комуникация, опит

Във време, в което постоянно се говори, че има недостиг на работна ръка видът обявите за работа е от решаващо значение за привличане на най-подходящите кандидати. Обявата за работа е своеобразна реклама на свободната позиция (а и на работодателя) и трябва да провокира действие от страна на хората, които я прочитат. В този ред на мисли, колко ли специалисти по маркетинг и реклама може да привлече обява, която се състои от три (!3!) думи?


Кликнете на изображението, за да се уголеми!

6 коментара:

Анонимен каза...

каквито обявите, такива и специалистите. недостигът на адекватни работодатели също е осезаем според мен.

Aleksandar Krumov каза...

Напълно съм съгласен с теб. Именно недакватността на работодателите често ги лишава от шанс в борбата за добрите кадри.

Анонимен каза...

честно казано мисля, че все някакви кандидати ще има, т.е. въпросът според мен не е колко, а какви кандидати. И да споделям мнението ви, каквото почукало такова се обадило :)

Анонимен каза...

за тази обява - ок, но формулировката "обява от 3 думи не струва" е несъстоятелна. пример?

Aleksandar Krumov каза...

Давай примера!

Bruce Wayne каза...

"секси дащна секретарка" - 3 думи, описващи всичко :)